پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۳۳۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷
خودروی پوتین با ۴۵ اسکورت در حال طی مسیر جنوب به شمال بزرگراه مدرس است. خیابان‌های فرعی منتهی به بزرگراه بسته شده و تشریفات همراه حفاظت در حال طی مسیر هستند. گروهی از جوان‌ها هم روی پل عابر پیاده، مشغول به صحبت و تحلیل وضعیت خودرو‌های اسکورتی می‌باشند. سوال اینجاست که آیا اسکورت مقامات داخلی و خارجی (در حد رئیس جمهور و بالاتر) با حساسیت به حفاظت پل‌های عابر پیاده و روگذر‌ها همراه هست؟ سوالی که دانستن پاسخ آن در حیطه رسانه نیست، اما هشدار درباره آن، جزو مسئولیت‌های رسانه می‌باشد. هرچند که می‌دانیم خودروی آقای پوتین، خودرویی خاص است.
شعار سال: مقامات خارجی، عموما مبدا و مقصد نسبتا مشخصی در ایران دارند. مسیر‌های تردد هم عموما مشخص است. بشکل سنتی در موقع تردد مقامات داخلی و خارجی (از سطح وزیر به بالا)، خیابان‌های فرعی بسته شده و بسته به اهمیت تعریف گردیده برای مقام سیاسی و دولتی، تشریفات و اسکورت حفاظتی خودرویی از نظر تعداد خودرو و موتور سیکلت پلیس، انجام می‌گیرد.
سوال اینجاست که آیا پل‌های هوایی و روگذر‌ها هم شامل این حساسیت‌ها شده و احت کنترل قرار می گیرند؟ برای رسانه و افکار عمومی، شاید دانستن پاسخ این سوال زیاد ضروری نباشد، اما حساسیت بخرج دادن و پرسشگری در خصوص آن‌ها از وظایف رسانه می‌باشد.

تعداد بازدید : 310
تعداد بازدید : 265
توضیحات مامور سرویس مخفی آمریکا: چگونه از رئیس جمهور آمریکا محافظت می‌کنیم؟
تعداد بازدید : 182


اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
برچسب ها: اسکورت با حساسیت به امنیت روی پل‌های هوایی ، اسکورت با حساسیت به تامین امنیت روی پل‌های عابر پیاده ، حفاظت مقامات با حساسیت به تامین امنیت روگذر‌های مسیر تردد ، سطح مقام دولتی و تعداد خودرو موتور‌های تشریفات ، ساعات تردد مقامات ، مسیرهای تردد مقامات ، ساختمان های متروک مسیرهای تردد مقامات ، سناریوسازی برای ایمنی گلوگگاه ها در تردد مقامات ، طرح مهار و تامین امنیت مقامات ، حضور مقامات خارجی در ایران و تامین امنیت مقامات ، اسکورت مقامات داخلی و خارحی ، حفاظت چند لایه از مقامات ، حضور پوتین در ایران ، طرح حفاظت از پوتین در ایران ، اسکورت پوتین با 45خودرو در ایران ، مبدا و مقصد حرکت مقامات خارجی در ایران ، بی نظمی امنیتی و سوء استفاده دمن ، بی نظمی امنیتی و القای ناکارامدی نظام ، بی نظمی امنیتی و تشویق به حضور مخرب مردم ، همه جانبه بینی در تامین امنیت ، اسکورت با روند آرام یا شوی اسکورت ، حساسیت به حضور پهپادها در برنامه تامین امنیت مقامات ، حساسیت به تخریب از راه دور در تامین امنیت مقامات ، رویکردهای جدید به ترور و تامین امنیت ، اتمام دوره های تامین امنیت و ترورهای همه گیر و غیر هدفمند ، ترورهای جدید و اهداف چند سطحی ، برهم زدن قطب بندی جدید جهانی با اقدامات تخریبی در کشورهای هم پیمان دوست ، سوء قصد به جان مقامات خاص داخلی و خارجی ، کنترل24ساعته پل ها و تاسیسات خدمات شهری
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
0
2
اینها که این نوع فیلم را می گیرند و پخش می کنند خود بچه های اطلاعات باید باشند احتمالا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
0
2
جالب بود از این زاویه تا حالا ندیده بودم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
0
1
کلیپ حفاظت اطلاعات مقامات آمریکا ، اطلاعات واقعا ارزشمندی دارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
0
0
اینا چطور به ذهن تون می رسه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین