پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۸۴۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷
کدام پروتکل حفاظتی اجازه می‌دهد که یک خانم جلوی خودروی رئیس جمهور را گرفته و تا این حد به رئیس جمهور نزدیک شود؟ یا باید خیلی از مرحله پرت باشیم که برای تامین منافع ملی، تقاضای استعفای جمعی عزیزان را داریم یا آنقدر بد نقش بازی می‌کنیم که کل بحث حفاظت فیزیکی، حفاظت از مقامات، تامین امنیت ملی و مواردی همانند زیر سوال می‌رود. آقایان عزیز، فیلم بازی کردن‌ها و مردمی نشان دادن ها، توسط موساد در حال شبیه سازی مستمر است. عادت می‌کنید و غافل می‌شوید و به سرمان می‌آورند آنچه را که تصورش هم دور از ذهن می‌نماید. لطفا با تدبیر بیشتری، به داستان ورود کنیم. لطفا هشدار‌های مشفقانه ما را بشنوید.
شعار سال: استان‌های مرزی بدلیل شرایط امنیتی ویژه و سناریو سازی‌های مستمر لازم الاجرا، از حساسیت‌های امنیتی خاصی برخوردار بوده و پروتکل‌های حفاظتی با استاندارد‌های قویتری اجرا می‌شوند.
در جریان سفر رئیس جمهور به استان کردستان، شاهد هستیم که بانوی سقزی جلوی خودروی رییس جمهور را گرفته و اصرار می‌کند او را ببیند. بدون کمترین چک فیزیکی و اجرای قواعد مهار فردی (فقط دست محافظ در کنار درب عقب و خانمی که از پشت مثلا روی سوژه خیمه زده، ولی مکررا در حال مرتب کردن چادر خودش است)، این دیدار صورت می‌گیرد و مابقی داستان. شبیه این داستان را در چند استان دیگر و گرفتن جلوی خودروی رئیس جمهور داشتیم.
تعداد بازدید : 28

سوال اینجاست که آیا عزیزان فکر نمی‌کنند که این نمایش‌ها توسط سرویس‌های جاسوسی نظیر موساد شبیه سازی شده و بدلیل عادت تدریجی گارد حفاظت و شخص رئیس جمهور به این نوع دیدار‌ها (واقعی یا نمایشی)، نمونه‌های بسیار تاثیرگذار آن‌ها طراحی شده و خدای ناکرده می‌شود آنچه که نباید بشود؟

سخنان مشفقانه ما را بشنوید و از این نوع دیدار‌ها بشدت جلو گیری نموده و قطع نمایید. برای شنیدن صحبت‌های مردم و نزدیک شدن مردم به مقامات هم الزاما، پروتکل‌های حفاظتی را اجرایی کنید.
مردم درد دل دارند. با دیدن مقامات هیجان زده می‌شوند. دنبال رفع گرفتاری‌ها هستند. دولت را از جنس خودشان می‌بینند و.. همه و همه درست است. می‌شود با طراحی سناریو‌های کاملا دقیق، هم مردم را به خواسته هایشان رساند و هم مخاطرات احتمالی را از رئیس جمهور دور کرد. دیروز شینزو آبه ترور شد.
تعداد بازدید : 20
توضیحات مامور سرویس مخفی آمریکا: چگونه از رئیس جمهور آمریکا محافظت می‌کنیم؟
تعداد بازدید : 11

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
0
0
از نگاه مهم و زیبای سایت شما به موضوعات توسعه ای، امنیتی و مدیریتی ، تشکر می کنم. خدا حافظ تان باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
0
0
جه خبره ؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
0
0
واقعنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین