پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۵۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
رستم قاسمی در برنامه جهان آرا مدعی است که هواپیمای ایرباس بعضی از کشور‌ها در ایران تعمییر می‌شود و در کشور نهضت قطعه سازی برای هواپیما راه افتاده است؟ معلوم نیست چه کسی از کم اطلاعی وزیر کمال سو استفاده را کرده و این بنده خدا را به گفتن چنین صحبت‌های نادرستی سوق داده است. آقای وزیر، حرکت هرگونه هواپیما از هرکجای دنیا توسط نرم افزار فلایت رادار ۲۴ بشکل لحظه‌ای رصد می‌شود. اگر توان تعمییر و نگهداری اساسی در ایران وجود داشت، چرا با همان هواپیما قطعه وارد کشور نمی‌کنید تا هواپیما‌های زمین گیر شده را به پرواز درآورید؟ جناب وزیر، تولید قطعات موتور و اویونیک (سیستم الکترونیک) و حتی بخش‌هایی از بدنه و تجهییزات داخلی هواپیما تابع اخذ تائیدیه‌های بین المللی خاص است و اگر کسی آن‌ها را رعایت نکند، سازمان‌های بین المللی نظیر ایکائو و ... ورود می‌کنند و اجازه پرواز خارجی را قطع نموده و سپس به اعمال محدودیت‌های داخلی می‌پردازند. چه کسی این اطلاعات غلط را به شما داده است؟
شعار سال: رستم قاسمی در برنامه جهان آرا مدعی است که هواپیمای ایرباس بعضی از کشور‌ها در ایران تعمییر می‌شود و در کشور نهضت قطعه سازی برای هواپیما راه افتاده است! معلوم نیست چه کسی از کم اطلاعی وزیر کمال سو استفاده را کرده و این بنده خدا را به گفتن چنین صحبت‌های نادرستی سوق داده است. آقای وزیر، حرکت هرگونه هواپیما از هرکجای دنیا توسط نرم افزار فلایت رادار ۲۴ بشکل لحظه‌ای رصد می‌شود. اگر توان تعمییر و نگهداری اساسی در ایران وجود داشت، چرا با همان هواپیما قطعه وارد کشور نمی‌کنید تا هواپیما‌های زمین گیر شده را به پرواز درآورید؟ جناب وزیر، تولید قطعات موتور و اویونیک (سیستم الکترونیک) و حتی بخش‌هایی از بدنه و تجهییزات داخلی هواپیما تابع اخذ تائیدیه‌های بین المللی خاص است و اگر کسی آن‌ها را رعایت نکند، سازمان‌های بین المللی نظیر ایکائو و ... ورود می‌کنند و اجازه پرواز خارجی را قطع نموده و سپس به اعمال محدودیت‌های داخلی می‌پردازند. چه کسی این اطلاعات غلط را به شما داده است؟
تعداد بازدید : 21
 
انتقاد موسوی رئیس انجمن شرکت های هواپیمایی:
حتی موکت و روکش های صندلی داخل هواپیماها هم وارداتی است و حدود ۳۳۳ فروند هواپیمای مسافری در کشور بالغ بر نیمی از آن زمین‌گیر هستند.

آقای رستم قاسمی اطلاعات غلط تعمیر ایرباس بعضی کشور‌ها و نهضت قطعه سازی را کدام منبع مسئله دار به شما داده است؟

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
0
0
موکت رو خوب اومدید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین