پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۵۴۶
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۰
احمد وحیدی در مورد بحث حضور بانوان در ورزشگاه‌ها اظهار داشت: هر جایی که بتوانیم ورزشگاه را برای حضور بانوان آماده کنیم، این موضوع مانعی ندارد، اما شرط آن این است که ورزشگاه‌ها آماده باشند.
شعار سال: احمد وحیدی در مورد بحث حضور بانوان در ورزشگاه‌ها اظهار داشت: هر جایی که بتوانیم ورزشگاه را برای حضور بانوان آماده کنیم، این موضوع مانعی ندارد، اما شرط آن این است که ورزشگاه‌ها آماده باشند.

وی ادامه داد: طبیعتا تا این آمادگی‌ها به وجود بیاید، زمان می‌برد. ورزشگاه‌هایی که مانند استادیوم آزادی آمادگی دارند، اگر مواردی پیش بیاید تا حدی که بتوانند این بحث را پوشش بدهند، منعی برای حضور بانوان ندارند.

وزیر کشور در مورد نامه اخیر فیفا به فدراسیون فوتبال و اینکه به نظر می‌رسد برخی افراد از داخل به فیفا خط می‌دهند تا فوتبال ایران آسیب ببیند، عنوان کرد: این کار‌ها با مسوولیت ملی تطابق ندارد. یعنی اگر کسی حتی با دستگاه داخلی مشکلی دارد، این موضوع را به مرجعی بین‌المللی بگوید، حتما با مسوولیت‌های ملی تناقض دارد.

وی تاکید کرد: اگر حرفی هم دارند باید در داخل بزنند. ضمن اینکه فدراسیون‌ها تقریبا یک استقلالی دارند و باید موضوعات را به آن‌ها انتقال دهند. تلاش برای انعکاس و به میدان آوردن دستگاه‌های غیر ملی اصولا کار خوبی نیست.
 
تعداد بازدید : 1
 
تعداد بازدید : 3
وزیر ورزش درباره حضور بانوان در ورزشگاه گفت: همکاران من در فدراسیون و شورای تامین در حال برنامه‌ریزی برای این موضوع هستند
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری انتخاب، تاریخ انتشار:۲۹ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۶۹۰۹۵۷، www.entekhab.ir / خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار:۲۹ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۸۴۸۵۷۶۱۰، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین