پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۰۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
رییس سازمان بهزیستى کشور گفت: هرساله ٦٠ هزار معلول به آمار تصادفات جاده‌ای اضافه می‌شود و متاسفانه این آمار مشاهده نمی‌شود. بیش از ١٤٠ هزار خانوار به چرخه مستمری سازمان اضافه شدند، برای اجرای کامل برنامه های توانبخشی، 60 هزار میلیارد تومان بودجه نیاز داریم که در حال حاضر، دو هزار میلیارد تومان است.
شعار سال: على محمد قادرى رئیس سازمان بهزیستی کل کشور، با حضور در برنامه صف اول اظهار کرد افراد دارای معلولیت استعداد‌های شگفتی دارند و یه همین دلیل یک کانون استعدادیابى برای این افراد داریم که کارشناسان حرفه‌ای در آنجا وجود دارند، اما باید مورد حمایت قرار بگیرند.در کنکور 1401 هم بیش از ١٠ نفر از معلولان رتبه زیر هزار را کسب کرده اند.٣٠٠ نفر از مددجویان سازمان بهزیستی در حالِ حاضر در نجف حضور دارند، این عزیزان معلول نخبه بودند و انشالله با دست پر به ایران برمی گردند.

وى با اشاره به مشکلات معلولان در تهیه اقلام توانبخشبى، گفت: اقلام توان بخشی دچار چالش شده و عدم نقدینگی در این زمینه وجود دارد که باید سازمان برنامه بودجه به آن توجه کند، ما ٦٠ هزار میلیارد تومان برای این موضوع نیاز به بودجه داریم، لازم أست در خصوص این اقلام توان بخشی اقدامات مناسبی انجام شود.هرساله ٦٠ هزار معلول بواسطه تصادفات جاده ای ، به آمار معلولان اضافه می‌شود و متاسفانه این آمار مشاهده نمی‌شود. سمعک در داخل کشور تولید نمی‌شود و وارد کشور می‌شود، تلاش می‌کنیم تا برای دریافت سمعک پشت نوبتی نباشیم و باید به مردم قول دهیم که تا پایان سال انشالله ظرفیت واردات سمعک افزایش یابد و به روز رسانی خدمات داشته باشیم.

قادرى یادآور شد: سازمان بهزیستی تلاش می‌کند، بانوان سرپرست خانوار را تحت پوشش قرار دهد، صندوق‌های مالی را در نظر گرفتیم که این عزیزان به خودکفایی اشتغال برسند، همچنین تلاش می‌کنیم که اشتغال این بانوان به نتیجه برسد. بیش از ١٤٠ هزار خانوار به چرخه مستمری سازمان اضافه شدند، وزارت کار اعلام کرد که افراد معلول هیچ منعی برای دریافت یارانه ندارند و فرقی نمی‌کند چه دهکی باشند. در سال جدید بر اساس ظرفیت، افراد جدید به چرخه مستمرى اضافه خواهند شد، اتصال خوبی با شبکه مردمى ایجاد شده و در ساختار جدید بهزیستى، اداره کل هماهنگى مردمى دیده شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:۱۲ شهریور ۱۴۰۱، کدخبر: ۸۲۲۹۴۳۹، www.yjc.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
0
0
آمار 60 هزار معلول رو اشتباه زدند. ماه سالیانه 17 هزار کشته و در حدود 5 هزار معلول داریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین