پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۷۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱
طبق تبصره ۸ قانون بودجه، و وعده وزیر جهادکشاورزی، الگوی کشت و تعرفه‌های جدید، باید تا پایان شهریور اعلام می‌شُد، اما تاکنون اعلام نشده است.

شعار سال:  وزارت جهادکشاورزی، تا امروز، در اعلام الگوی کشت و تعرفه‌های جدید صادرات محصولات جالیزی، پنج روز تاخیر دارد.

 طبق تبصره ۸ قانون بودجه، و وعده وزیر جهادکشاورزی، الگوی کشت و تعرفه‌های جدید، باید تا پایان شهریور اعلام می‌شُد، اما تاکنون اعلام نشده است.

وزیر جهاد کشاورزی هم با تاکید بر اهمیت الگوی کشت، گفته: الگوی کشت از برنامه دوم توسعه در برنامه‌ها بوده که در اجرای آن مشکل داریم، ولی در علم و ابلاغ آن مشکلی وجود ندارد.

سیدجواد ساداتی نژاد با اشاره به کاهش ۴۵ درصدی قیمت کود‌ها افزود: کشاورزانی که الگوی کشت را رعایت کنند از بخشودگی بخشی از آب بها برخوردار خواهند شد.

به اعتقاد کارشناسان، اجرایی نشدن الگوی کشت و افزایش نیافتن تعرفه صادرات محصولات جالیزی، خودکفایی در تولید محصولات اساسی کشاورزی را به خطر می‌اندازد.

یاوری، کارشناس کشاورزی با انتقاد از نحوه نظارت در بخش کشاورزی گفت: وقتی قانونی تدوین و ابلاغ می‌شود باید نظارت دقیق هم بر روند اجرای آن اعمال شود.

وی تاکید کرد: ما که نباید الگوی کشت را اعلام و بعد رها کنیم و بگوییم کشاورز تبعیت نکرده است.

تعداد بازدید : 2
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری روستانیوز، تاریخ انتشار:5 مهر ۱۴۰۱، کدخبر: 34821، www.rustanews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
0
0
از کسی انتظار داشته باشید که حداقل چیزها رو بفهمه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین