پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۸۰۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۳
حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا صبح امروز (دوشنبه) در مراسم مشترک دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیرو‌های مسلح در بخشی از سخنان خود با اشاره به حوادث اخیر و همچنین نقش اهالی ورزش اظهار کردند: جامعه هنری و ورزشی ما سالم است و در آن عناصر مؤمن و با شرف کم نیستند و موضع‌گیری چند نفر ارزشی ندارد.

شعار سال: حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا صبح امروز (دوشنبه) در مراسم مشترک دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیرو‌های مسلح در بخشی از سخنان خود با اشاره به حوادث اخیر و همچنین نقش اهالی ورزش اظهار کردند: جامعه هنری و ورزشی ما سالم است و در آن عناصر مؤمن و با شرف کم نیستند و موضع‌گیری چند نفر ارزشی ندارد.

ایشان افزودند:تطبیق اینکه موضع‌گیری آن‌ها عناوین مجرمانه دارد یا نه با قوه قضاییه است، ولی از لحاظ عمومی، موضع‌گیری این افراد ارزشی ندارد و جامعه هنری و ورزشی با این مواضع دشمن شادکن آلوده نخواهد شد. از نظر من این موضع‌گیری‌ها هیچ اهمیتی ندارد و نباید در مورد آن‌ها حساسیت به خرج داد.
 
تعداد بازدید : 105
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار:۱۱ مهر۱۴۰۱، کدخبر: ۸۰۷۹۳۴، www.mashreghnews.ir/ و خبرگزاری فارس، کدخبر: ۱۴۰۱۰۷۱۱۰۰۰۵۶۸
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
0
0
حضرت آقا ، اینا دارن سر به سر علی کریمی می زارند. تو رو خدا دستور بدید اذیتش نکنند
صالح
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
0
1
درود به شرفتون که لااقل سخنان حضرت آقا رو درست تیتر کردین.
درد و بلاتون بخوره تو سر ........ آنلاین که هر جوری دوست داره تیتر میزنه و با وقاحت به رهبر مملکت دروغ نسبت میده.
اسم خودشون رو هم می‌ذارن خبرگزاری.
بهتر بود میگفتن خبر سازی و خائن پروری
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین