پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۸۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
سردار کوثری نماینده محترم مردم تهران در مجلس، بیان داشته اند که کومله قصد حمله نظامی به غرب ایران را داشت و به همین دلیل جمهوری اسلامی با حمله متقابل به این گروهک معاند با رویکرد برون مرزی (با اطلاع رسانی قبلی به دولت عراق) ، یورش برده است. ضمن تائید این سخنان باید اضافه کرد که گروهک کومله در جریان ماجرای درگذشت مهسا امینی ، اقدام به تشدید اغتشاش در برخی از شهرهای کردنشین و دامن زدن مسلحانه به ناآرامی ها نموده و قصد تشدید درگیری های مسلحانه مرزی را داشت. این گروهک به حدی نیست که توان یورش نظامی و تقابل مستقیم داشته باشد و حداکثر شیطنت ها و برخوردهای برنامه ریزی شده آن ، سو استفاده از موقعیت های تشویشی و اقدامات مسلحانه با رویکرد درگیری های نامنظم است . درس سال 1374 سردار شهید کاظمی را زود فراموش کرده اند متاسفانه.

شعار سال: «اسماعیل کوثری» نماینده مردم تهران در خصوص تحرکات کومله و دموکرات‌ها گفت: از ابتدای انقلاب جمهوری اسلامی ایران گروهک تروریستی کومله با مبارزه مسلحانه تجزیه ایران را نشانه گرفته بودند که با اقدامات به موقع و برخورد سخت سپاه پاسداران مواجه شدند.

کومله قصد تشدید اغتشاش و ناآرام سازی نوار مرزی را داشت سردار کوثری، کومله را چه به حمله؟

وی افزود: سپاه بار‌ها اعلام کرده است که اجازه شکل‌گیری تهدید در نزدیکی مرز‌های ایران را نمی‌دهد و با توجه به همین امر مواضع گروهک تروریستی کومله را که قصد ایجاد جنگ‌های پارتیزانی از سمت غرب کشور را داشتند با پهپاد و موشک مورد هدف قرار داد و بمباران کرد.

این نماینده مجلس با اشاره به تصاویر منتشر شده از مقر گروهک تروریستی پس از مورد هدف قرار گرفتن، خاطرنشان کرد: این مقر در حالی مورد اصابت قرار گرفت که برای تصمیم گیری جهت حمله آماده میشدند تا با سواستفاده از اغتشاشات اخیر به ایران از شمال غرب حمله کنند که با غافلگیری و پیش‌دستی نیرو‌های سپاه پاسداران مواجه می‌شود و همانطور که در تصاویر مشخص است این مقر به طور کامل نابود شده است.

اسماعیل کوثری با بیان اینکه سپاه پاسداران رصد کامل اطلاعاتی و اشرافی کم‌نظیر بر همه حرکات گروهک‌های تروریستی دارد، اظهار داشت: هیچ کشوری عملیات جاسوسی برای نفوذ جهت تخریب و تجزیه را نمی‌پذیرد و این اقدام توسط سپاه پاسداران دفاع مشروع در برابر اقدامات و راهبرد‌های رژیم صهیونیستی علیه ایران است که به خوبی با پیش‌دستی توسط بروزترین پهپاد‌ها و انواع موشک‌های نقطه‌زن و تهاجمی صورت گرفت.
 
کومله قصد تشدید اغتشاش و ناآرام سازی نوار مرزی را داشت سردار کوثری، کومله را چه به حمله؟
نماینده مردم تهران در پایان افزود: در صورتی که هر گروه ضد انقلاب بخواهد چنین تصمیمی بگیرد که در جهت تجزیه طلبی و اغتشاش در ایران اقدامی بخواهد انجام دهد قطعا سپاه پاسداران با شدت بیشتری متقابلا دشمن را سرکوب خواهد کرد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از مردم سالاری آنلاین، تاریخ انتشار:۱۵ مهر ۱۴۰۱، کدخبر: 176494، www.mardomsalari.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
0
0
سردار کوثری هم همین مطالب شما رو گفته دیگه. چرا در عنوان و خلاصه خبر ، طوری وانمود کردید که غیر از این گفته هاست
مدیر پایگاه

سلام 


بحث غیر نیست. گزارشات غیر رسمی دریافتی از افکار سنجی نشان می داد که گویا صحبت های سردار کوثری در اذهان این گونه معنا شده که کومله به قدرتی رسیده که قصد حمله مستقیم و رو در رویی تقابلی با جمهوری اسلامی ایران داشته باشد.


با مهندسی تیتر و ارایه توضیحات، شرایط را برای کاهش این سو برداشت فراهم کرده ایم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین