پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۶۵۲
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۹
هیئت اعزامی از سوی دفتر مقام معظم رهبری شب گذشته از طریق فرودگاه زاهدان وارد سیستان و بلوچستان شدند و مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی، امام جمعه اهل سنت زاهدان در جریان این سفر با نماینده رهبری دیدار کرد.

شعار سال: حجت الاسلام حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و حجت الاسلام والمسلمین مهدوی مهر و حجت الاسلام والمسلمین لطفیان شب گذشته با استقبال نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولان وارد استان شدند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری در بدو حضور در استان گفت: خدا را شاکریم که از سوی مقام معظم رهبری برای دیار دوست و دوستان حامل سلام و پیام هستیم و آمده‌ایم تا سلام مقام معظم رهبری را به مردم استان سیستان و بلوچستان برسانیم و اندوه و ناراحتی ایشان را از حوادثی که اتفاق افتاده و تدابیر عالی که برای حل مشکلات داشته اند و تدابیر تکمیلی را با بزرگان استان و گروه‌های مختلف در میان گذاشته و از عزیزانی که در این حوادث، شهید، جانباخته، جانباز و مجروح شده اند دیدار خواهیم داشت و از آن‌ها دلجویی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: البته در این ایام نماینده مقام معظم رهبری در استان و استاندار سیستان و بلوچستان مسیر‌هایی را دنبال کرده‌اند، اما این تدبیر ویژه مقام معظم رهبری است و امیدواریم منشا خیر و برکت باشد.

حجت‌ا لاسلام والمسلمین مهدوی مهر دبیر هیئت امنای جامعه المصطفی و حجت الاسلام والمسلمین لطفیان دبیر شورای برنامه ریزی مدارس دینی اهل سنت از دیگر اعضای این هیئت هستند.

مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی، امام جمعه اهل سنت زاهدان روز یکشنبه در جریان سفر نماینده رهبری به سیستان و بلوچستان با وی دیدار کرد.

در این دیدار که نماینده، ولی فقیه در سیستان و برخی علما و اساتید اهل سنت نیز حضور داشتند در مورد حوادث اخیر بحث و تبادل‌نظر شد.

 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:۲۲ آبان ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۲۹۷۵۱۰، www.ilna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین