پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۷۴۱
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴
رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از روز یک شنبه ۲۹ آبان با دیدار تیم‌های قطر و اکوادور آغاز خواهد شد. در همین راستا آماری جالب از تیم‌های حاضر در این دوره از مسابقات منتشر شده است که بر اساس آن ۱۳۷ بازیکن برای تیم ملی کشوری بازی خواهند کرد که در آنجا به دنیا نیامده‌اند.

شعار سال: رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از روز یک شنبه ۲۹ آبان با دیدار تیم‌های قطر و اکوادور آغاز خواهد شد. در همین راستا آماری جالب از تیم‌های حاضر در این دوره از مسابقات منتشر شده است که بر اساس آن ۱۳۷ بازیکن برای تیم ملی کشوری بازی خواهند کرد که در آنجا به دنیا نیامده‌اند.

تغییر تابعیت ۱۳۷ بازیکن در جام جهانی، ورزشکاران کدام کشور بیشترین تغییر تابعیت را داشتند؟
در این بین نام سامان قدوس هم به چشم می‌خورد که متولد سوئد بوده و در فهرست تیم ملی ایران حضور دارد. در این فهرست مراکش با ۱۴ بازیکن بیشترین تعداد نفرات تغییر تابعیت داده شده را در اختیار دارد.
تغییر تابعیت ۱۳۷ بازیکن در جام جهانی، ورزشکاران کدام کشور بیشترین تغییر تابعیت را داشتند؟

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری دیدبان ایران، تاریخ انتشار:۲۵ آبان ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۴۳۴۷۲، www.didbaniran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین