پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 30
کد خبر: ۳۸۴۸۱۶
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۱
در حالی که نزدیک به یک ساعت و نیم از انتشار خبر استعفای عشقی و تعیین رئیس جدید گذشته بود، به یکباره ایرنا به نقل از مدیر روابط عمومی سازمان بورس خبر قبلی خود را تکذیب و غیرفعال کرد. بر این اساس «هادی سلیمی زاده» مدیر روابط عمومی سازمان بورس اعلام‌کرد: "با مخالفت اکثریت قاطع اعضای شورای عالی بورس، پذیرش استعفای عشقی مورد قبول واقع نشد و وی در ریاست سازمان باقی خواهد ماند. "

شعار سال: در حالی که در هفته‌های اخیر، شایعات و خبر‌هایی مبنی بر استعفای مجید عشقی از ریاست سازمان بورس مطرح شده بود، سرانجام صبح امروز در جلسه شورای عالی بورس به ریاست وزیر اقتصاد، به این موضوع رسیدگی شد.

 مهرماه سال گذشته، محمدعلی دهقان دهنوی، صندلی ریاست خود در سازمان بورس را به مجید عشقی، دانش آموخته دانشگاه امام صادق سپرد.

مجید عشقی ۴۲ ساله که ماه پیش تولد یک سالگی حضورش در سازمان بورس را تجربه کرد، در این هفته‌ها خبر‌هایی مبنی بر استعفا از این سمتش مطرح شده بود.

تکذیب خداحافظی با سکانداری عشقی در بورس/ کلیددار جدید برای بورس منتفی شد/ روایتی عجیب از یک استعفا!
امروز مدیر روابط عمومی سازمان بورس در خصوص آن توضیح داد: وی استعفای خود را ارائه داده است که این موضوع در جلسه امروز شورای‌عالی بورس بررسی می‌شود. در باب دلایل آن از سوی سلیمی زاده، مدیر روابط عمومی سازمان بورس گفته شد: «برخی موارد از جمله مخالفت با برخی پیشنهاد‌های سازمان بورس برای گنجاندن در لایحه بودجه سال آینده مبنی بر حمایت از بازار از جمله دلایل این استعفا اعلام شده است.»

در نهایت ساعتی قبل، سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در خبری مطابق با تصویر زیر از تایید استعفای عشقی و جایگزینی محمد رضوانی فر داد.  

تکذیب خداحافظی با سکانداری عشقی در بورس/ کلیددار جدید برای بورس منتفی شد/ روایتی عجیب از یک استعفا!
روایت دوم؛ عشقی در بورس ابقا شد!

در حالی که نزدیک به یک ساعت و نیم از انتشار خبر استعفای عشقی و تعیین رئیس جدید گذشته بود، به یکباره ایرنا به نقل از مدیر روابط عمومی سازمان بورس خبر قبلی خود را تکذیب و غیرفعال کرد.

بر این اساس «هادی سلیمی زاده» مدیر روابط عمومی سازمان بورس اعلام‌کرد: "با مخالفت اکثریت قاطع اعضای شورای عالی بورس، پذیرش استعفای عشقی مورد قبول واقع نشد و وی در ریاست سازمان باقی خواهد ماند. "

نکته قابل تامل از جلسه امروز شورای عالی بورس، حضور «محمد رضوانی‌فر» گزینه اصلی تصدی ریاست بورس در این جلسه بود.
 

تکذیب خداحافظی با سکانداری عشقی در بورس/ کلیددار جدید برای بورس منتفی شد/ روایتی عجیب از یک استعفا!
دلیل مخالفت با استعفا چه بود؟

مدیر روابط عمومی سازمان بورس در پاسخ به این سوال در فضای مجازی نوشت: «‏اصلیترین علت مخالفت اعضا با پذیرش استعفای دکتر عشقی، عملکرد قابل قبول ایشان در بازه تصدی یک ساله این سمت بود و با وعده همکاری هرچه بیشتر اعضای شورا در اجابت نیازمندی‌های سازمان و رایزنی با دستگاه‌های اجرائی و تقنینی، دکتر عشقی پذیرای ادامه مسئولیت شدند.»

 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی تابناک، تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۱۵۱۳۴۰، www.tabnak.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین