پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۰۰۹
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶
سخنگوی قوه قضاییه درباره آزادی پیوندی رییس سابق هلال احمر گفت: حکم پرونده مطروحه رییس سابق هلال احمر قطعی شده و در مرحله اجرا است. در پی انتشار خبری که رییس سابق هلال احمر علی رغم حکم محکومیت در زندان نیست، صحت ندارد و اگر در زندان هم‌نباشد براساس قرار تامینی است که صادر شده است.

شعار سال: سخنگوی قوه قضاییه درباره آزادی پیوندی رییس سابق هلال احمر گفت: حکم پرونده مطروحه رییس سابق هلال احمر قطعی شده و در مرحله اجرا است.

وی افزود: در پی انتشار خبری که رییس سابق هلال احمر علی رغم حکم محکومیت در زندان نیست، صحت ندارد و اگر در زندان هم‌نباشد براساس قرار تامینی است که صادر شده است.
ستایشی: رئیس سابق جمعیت هلال احمر الان در زندان است

وی افزود: ایشان نسبت به رای بدوی تجدیدنظر خواهی کرده و بعد از رسیدگی به تجدیدنظر، رای تایید شد و قطعیت یافته است. نامبرده به ۶ سال حبس تعزیری و ۱۵ میلیارد ریال رد مال و ۳۰ میلیارد ریال جزای نقدی و انفصال دایم از خدمات دولتی محکوم شده است. او در زندان است و پرونده پس از قطعیت به اجرای احکام ارسال شده و در حال اجرای حکم است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار:۲۸ دی ۱۴۰۱، کدخبر:711299، www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین