پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۷۰۰۹
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۶
نخست وزیر قرقیزستان اعلام کرد بیشکک قصد دارد با ایجاد مراکز لجستیکی فراملی و زیرساخت‌های لجستیکی، ظرفیت ترانزیتی خود را توسعه دهد.

شعارسال: «عاقل بیک جباراف» نخست وزیر قرقیزستان اعلام کرد: که بیشکک قصد دارد با ایجاد مراکز لجستیکی فراملی و زیرساخت‌های لجستیکی، پتانسیل ترانزیتی خود را توسعه دهد. وی ادامه داد: ما همچنین قصد داریم در توسعه ارز‌های دیجیتال، بلاک‌چین و تجارت الکترونیک مشارکت کنیم. همه این‌ها رشد بالای اقتصاد کشور را تضمین می‌کند.
 

                      عزم قرقیزستان برای توسعه ظرفیت‌های ترانزیتی

جباراف گفت: مقامات قرقیزستان در حال حاضر فعالانه تلاش می‌کنند تا تحویل منطقه‌ای کالا را سازماندهی می‌کنند. در اینجا ارزش پروژه "یک قطار - یک طرف" برجسته می‌شود که با استفاده از آن می‌توان ترانزیت محصولات مختلف از چین تا اروپا را انجام داد و دسترسی به بندر دریایی ابوظبی را فراهم کرد. نخست وزیر قرقیزستان بیان کرد: در آینده نزدیک کریدور حمل و نقل به روسیه از طریق دریای خزر با استفاده از بندر ترکمن باشی را ساماندهی خواهیم کرد.

شایان ذکر است، در روز‌های ۱۶ تا ۱۷ ژانویه مذاکرات چهارجانبه قرقیزستان - ازبکستان - ترکمنستان - روسیه در آستاراخان با نمایندگان نهاد‌ها و بازرگانان مجاز این کشور‌ها برای تعیین مسیر برگزار شد.

طرفین ساماندهی خطوط حمل و نقل دریایی منظم بین بندر ترکمن باشی و بنادر روسیه در دریای خزر را مورد بررسی قرار دادند.

پایگاه خبری تحلیلی شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت مانا، تاریخ انتشار: 16اسفند1401، کدخبر: 95320، mana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین