پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۷۱۹
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اجرایی شدن طرح نورآوران سلامت در سطح کشور گفت: تاکنون ۱۸۰ هزار ایرانی از خدمات چشم پزشکی و دندانپزشکی رایگان این طرح بهره برده اند.
شعار سال: سید حسن قاضی زاده هاشمی در جریان بازدید از بخش های مختلف بیمارستان آبادان ضمن اشاره به اینکه بنیاد خیریه نورآوران سلامت کار رسمی خود را به مدت ۵ سال است که آغاز کرده است، افزود: این بنیاد به طور غیر رسمی حدود ۱۰ سال است که در سطح کشور فعالیت دارد و دارای دو شعبه شرقی و مرکزی است.

وی از خدمات چشم پزشکی، بینایی سنجی همراه با تهیه عینک و دندانپزشکی به عنوان خدمات رایگان و قابل ارائه توسط این بنیاد نام برد و اظهار کرد: از تعداد دریافت کنندگان خدمات ۱۲۳ هزار نفر آنان خدمات چشم پزشکی و ۵۷ هزار نفر نیز خدمات دندانپزشکی دریافت کردند ضمن آنکه برای ۲۳ هزار نفر نیز فرم عینک تهیه و در اختیار آنان قرار داده شد.

وزیر بهداشت تصریح کرد: حضور چشم پزشکان و دندانپزشکان برای انجام اعمال جراحی به صورت کاملا داوطلبانه و خیرخواهانه انجام می شود.

قاضی زاده هاشمی یادآور شد: ساماندهی حوزه سلامت به ویژه در بخش درمان و کنترل هزینه ها و مراقبت از بیت المال در گرو تجمیع بیمه ها است.

وی موضوع تجمیع بیمه ها را خواست جامعه پزشکی خواند و گفت: بهبود رابطه مالی پزشک و بیمار در گرو تجمیع و قویت بیمه ها است.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ ، کد مطلب: 3560862، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین