پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۷۶۰۱
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۶
منابع لبنانی می‌گوید طی ۱۰ دقیقه حدود ۱۰۰ فروند راکت از جنوب این کشور به سوی شهرک‌های صهیونیستی شلیک شده است. نیرو‌های مقاومت در پاسخ به حوادث اخیر مسجد الاقصی واکنش نشان داده و شهرک‌های صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی را موشک باران کردند.

شعار سال: نیرو‌های مقاومت در پاسخ به حوادث اخیر مسجد الاقصی واکنش نشان داده و شهرک‌های صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی را موشک باران کردند.

موشک باران منطقه شمالی سرزمین‌های اشغالی بیش از نیم ساعت به طول انجامید، بسیار از شهرک‌نشینان وحشت‌زده به پناه‌گاه رفتند.

منابع لبنانی می‌گوید طی ۱۰ دقیقه حدود ۱۰۰ فروند راکت از جنوب این کشور به سوی شهرک‌های صهیونیستی شلیک شده است.

کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی از شلیک بیش از ۱۰۰ موشک خبر داده است.

برخی رسانه‌های اسرائیلی نیز اعلام کردند که ۳۰ موشک از جنوب لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است و مدعی شدند که گنبد آهنین ۱۵ موشک را رهگیری کرده است.

رادیو ارتش صهیونیستی خبر داد سامانه گنبد آهنین، برای رهگیری یک موشک فعال‌شده است، برخی از شهرک‌نشیان صهیونیست ساکن در الجلیل گفته‌اند سه موشک رهگیری شده است.

برخی منابع صهیونیستی نیز مدعی شدند که گنبد آهنین ۲۰ موشک را رهگیری کرده است.

ساکنان شهر «نهاریا» هم گفتند، ساختمان‌ها به لرزه در آمده و دستکم ۳ انفجار مهیب رخ داده که مانند آن طی چند سال اخیر رخ نداده بود.

رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که آتشنشانان در حال خاموش کردن آتش سوزی‌هایی هستند که در نتیجه حمله موشکی گسترده به شهرک‌های یهودی نشین به وقوع پیوسته است.

مسئولان صهیونیستی از شهرک‌نشینان خواستند از پناهگاه‌ها خارج نشوند.

برخی منابع رسانه‌ای اسرائیلی از زخمی شدن ۳ نفر در حمله موشکی امروز خبر دادند.

در همین حال سواحل منطقه شهر ساحلی «نهاریا» تخلیه شده است.

خبرنگار الجزیره نیز گفت که آژیر خطر در منطقه الجلیل غربی به صدا درآمده است. صای آژیر‌های خطر در این منطقه قطع نمی‌شود.

از سوی دیگر، دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اشغالگر اعلام کرد که وی ریاست نشست امنیتی در سطح بالا را برای پیگیری تحولات بعد از گلوله باران شمال فلسطین اشغالی از جنوب لبنان به عهده می‌گیرد.

در همین حال، مسئولان صهیونیستی اعلام کردند که حریم هوایی از حیفا تا مرز‌های لبنان بسته شده است.

گلوله باران جنوب لبنان توسط ارتش صهیونیستی

منابع لبنانی گزارش دادند که دشمن صهیونیستی با توپخانه سنگین مناطق اطراف روستای القلیله را گلوله باران کرد.

این در حالی است که شلیک موشک به طرف سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان ادامه دارد.

خبرنگار المنار در جنوب لبنان گزارش داد که لحظاتی قبل گلوله باران القلیله توسط دشمن صهیونیستی متوقف شده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز گزارش دادند که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و وزیر امنیت این رژیم تا دقایقی دیگر اوضاع شمال فلسطین را بررسی خواهند کرد.

منابع فلسطینی گفتند که شلیک موشک از لبنان به طرف شهرک‌های صهیونیست نشین شمال فلسطین باعث بروز آتش سوزی در این شهرک‌ها شده است.

ادامه پاسخ مقاومت فلسطین به تعدی به مسجد الاقصی

منابع خبری فلسطین بامداد پنجشنبه از حملات موشکی نیرو‌های مقاومت فلسطین در غزه به شهرک‌های صهیونیست نشین در واکنش یورش نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی و ضرب و جرح و دستگیری معتکفان و نمازگزاران فلسطینی خبر دادند.

بنابر گزارش پایگاه خبری "المرکز الفلسطینی" مقاومت فلسطین در نوار غزه، سحرگاه امروز (پنجشنبه) شهرک‌های هم مرز با نوار غزه را با چندین موشک هدف حمله قرار داد. این حمله در پاسخ به جنایات مستمر رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی، ضرب و جرح، بازداشت و بیرون کردن معتکفان و نمازگراران فلسطینی صورت گرفت.

کانال ۱۴ عبری اعلام کرد که هفت موشک از نوار غزه به سمت شهرک‌های اسراییلی شلیک شد.

سخنگوی ارتش اشغالگر نیز با تایید حملات موشکی فلسطینیان خاطرنشان کرد: هفت فروند موشک "زمین به هوا" از نوار غزه شلیک و در هوا منفجر شد که پنج فروند از آن‌ها بر فراز سرزمین‌های اشغالی و دو فروند به سمت دریا بوده است.

در همین حال خبرگزاری شهاب فلسطین گزارش داد، آژیر خطر حمله موشکی در شهرک‌های صهیونیستی «دوروت» و «حفات شیکمیم» در نقب غربی به صدا درآمده است.

بر اساس این گزارش، صدای چند انفجار بر فراز آسمان نقب غربی که احتمالا به سبب فعالیت سامانه ضد موشکی رژیم صهیونیستی است، شنیده شده است.

از سوی دیگر نیرو‌های مقاومت فلسطین موشک‌های زمین به هوا به سمت جنگنده رژیم صهیونیستی در آسمان غزه شلیک کردند.

در همین حال، الجزیره گزارش داد که هواپیمای رژیم صهیونیستی یکی از مواضع نیرو‌های مقاومت فلسطین در مرکز غزه را هدف قرار داده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت جی پلاس، تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۲، کدخبر: ۱۵۹۰۴۷۲، www.jamaran.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین