پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۷۶۹
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹
طبق توافق انجام شده میان وزارت خارجه ایران و روسیه در پنجمین نشست کمیسیون همکاری کنسولی دو کشور از این پس گروه های گردشگری 5 تا 50 نفره که قصد سفر بین دو کشور را دارند برای اقامت 15 روز، نیاز به اخذ ویزا نخواهند داشت.

شعار سال:

طبق توافق انجام شده میان وزارت خارجه ایران و روسیه در پنجمین نشست کمیسیون همکاری کنسولی دو کشور از این پس گروه های 5 تا 50 گردشگری نفره که قصد سفر بین دو کشور را دارند برای اقامت 15 روز، نیاز به اخذ ویزا نخواهند داشت.


«یوگنی ایوانف»، رئیس بخش کنسولی وزارت امور خارجه روسیه این مطلب را اعلام کرده است.

گفته شده است که این توافق از سال 2017 اجرایی خواهد شد.

«مایا لومیدز»، رئیس اتحادیه مجریان تور روسیه نیز در مصاحبه با اسپوتنیک گفته است که مانند توافقی که میان روسیه و چین انجام شد، توافق جدید میان روسیه و ایران نیز می تواند باعث افزایش سفر گردشگران در دو کشور شود.

لومیدز ضمن اعلام این مطلب گفته است آژانس های خاصی که مورد تأیید دو طرف باشند قادر به ارائه این خدمات خواهند بود.

لومیدز در ادامه مصاحبه گفت: امیدوار هستم که این توافق به دموکراسی ترین شکل اجرا شود زیرا این اقدام باعث بهبود گردشگری دو کشور خواهد شد.

لومیدز از افزایش 50 تا 70 درصدی گردشگران ایرانی در روسیه خبر داده و گفته است که این امر در پی انجام پرواز مستقیم به سنت‌پترزبورگ و مسکو اتفاق افتاده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار 8 آذر 1395، کد مطلب: 249700: www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین