پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۸۳۸۶
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
مناظره رادیویی آذر منصوری، دبیرکل حزب اتحاد ملت با زهره الهیان که قرار بود به صورت زنده در قالب برنامه سایبان و با موضوع «حجاب» از رادیو گفتگو پخش شود به رغم حضور مهمانان برنامه لغو شد. به گفته دست‌اندرکاران این برنامه رادیویی، لغو این مناظره به دلیل بروز پاره‌ای از مشکلات فنی بوده و به زمان دیگری موکول شده است .

شعارسال: برنامه سایبان رادیو گفتگو از آذر منصوری دبیرکل حزب اتحاد ملت و زهره الهیان نماینده تهران در مجلس یازدهم، برای انجام یک مناظره دعوت کرده بود و طبق برنامه این مناظره باید در ساعت ۱۷:۰۰ برگزار می‌شد.

لغو مناظره آذر منصوری و زهرا اللهیان با موضوع حجاب در برنامه سایبان رادیو گفت‌وگو، مثلا بدلیل نقص فنی!

اما ظاهرا این مناظره لغو شد، آن هم نه ساعاتی قبل از آغاز، که لحظاتی قبل از شروع اعلام کردند مناظره برگزار نمی‌شود. با توجه به عکسی که خانم منصوری در حساب خود در توییتر گذاشته است، همه کار‌ها برای انجام مناظره آماده شده بود، ولی برگزار نشد.

آذر منصوری زیر عکس مورد اشاره در توییتر نوشت: «هنگام شروع برنامه مناظره لغو شد. گفتند به دلیل مشکلات فنی».

در همین رابطه آذر منصوری گفت: «ظاهرا در بالاترین سطح مدیریت صدا و سیما پیگیر این مناظره بودند. شرط من حضور در برنامه زنده بود. به هر حال قبل از شروع اصرار داشتند که برنامه ضبط و بعدا پخش بشود».

وی افزود: «من هم قبول نکردم و گفتم فقط در برنامه زنده شرکت می‌کنم. استاد تبدیل فرصت به تهدید هستند».

سایت تحلیلی خبری شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت دیدار، تاریخ انتشار: 16اردیبهشت1402، کدخبر: 149161، www.didarnews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین