پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۸۷۰۶
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶
محمد صفایی نماینده گناباد و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در توییتی به بخش‌هایی از فساد‌های صورت گرفته در وزارتخانه جهاد کشاورزی پرداخت و ضمن افشای نام کارخانه‌ای که انحصار واردات چای را در دست گرفته؛ از تخلف دیگری هم خبر داد و نوشت:«پس از فساد در خرید میوه عید، خرمای جنوب، آریوتجارت و زعفران، اینک در این شرایط سخت، دو میلیارد دلار ارز نیمایی به چای دبش، بدون مزایده داده میشود!». محمد صفایی در ادامه توییت خود با طرح این سوال که «به راستی در دولت سیزدهم چه خبر است؟»؛ افزود: «چرا با این همه فساد، سخنگوی دولت از وزیر معزول حمایت میکند!»

شعار سال: توییت یک نماینده مجلس نام کارخانه چای را که پیش از این گفته شد با همکاری وزارت کشاورزی، انحصار واردات چای را گرفته است، افشا کرد.

حمایت از ساداتی نژاد در میوه شب عید و خرما و زعفران و شرکت تجارت تا دو میلیارد دلار ارز نیمایی برای چای دبش + زنده باد فساد
 اواخر اسفند گذشته بود که خبرگزاری تسنیم نامه‌ای از طرف واردکنندگان چای منتشر کرد که بر مبنای آن، ثبت سفارش چای برای هیچ شرکتی به غیر از یک شرکت خاص انجام نمی‌شد.

در آن نامه اگرچه اسمی از آن شرکت برده نشد، اما مسئولان قول پیگیری موضوع را دادند. از جمله بازرس ویژه ریاست جمهوری که گفت از تداوم پرداخت ارز به یک شرکت خاص به دلیل تخلف ارزی، جلوگیری به عمل آمده و پرونده این شرکت به مراجع قضایی ارجاع شده است.

هفته گذشته نیز اسم وزیر کشاورزی در لیست تغییرات کابینه دولت سیزدهم قرار داشت و علاوه بر میرکاظمی رییس سازمان برنامه و بودجه، سید جوادساداتی نژاد نیز برکنار شد.

این اتفاق موید آن بود که فساد اقتصادی صورت گرفته در وزارتخانه جهاد کشاورزی، گسترده‌تر از یک مورد و موضوع چای است.

حالا نماینده گناباد و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در توییتی به بخش‌هایی از فساد‌های صورت گرفته در این وزارتخانه پرداخت و ضمن افشای نام کارخانه‌ای که انحصار واردات چای را در دست گرفته؛ از تخلف دیگری هم خبر داد و نوشت:

«پس از فساد در خرید میوه عید، خرمای جنوب، آریوتجارت و زعفران، اینک در این شرایط سخت، دو میلیارد دلار ارز نیمایی به چای دبش، بدون مزایده داده میشود!»

محمد صفایی در ادامه توییت خود با طرح این سوال که «به راستی در دولت سیزدهم چه خبر است؟»؛ افزود: «چرا با این همه فساد، سخنگوی دولت از وزیر معزول حمایت میکند!»

توییت صفایی توضیح بیشتری درباره چگونگی حمایت بهادری جهرمی از ساداتی نژاد ندارد، ولی حداقل حمایتی که علنی شده است، مربوط به اظهارنظر سخنگوی دولت پس از برکناری وزیر معزول جهاد کشاورزی است؛ آن وقت که خبرنگاران درباره صحت و سقم شایعه دستگیری وزیر معزول پرسیدند و او گفت: «این موضوع صحت ندارد و ما هم اکنون از کمک‌های ایشان استفاده میکنیم»

حال باید دید فساد‌های انجام شده در وزارتخانه مهم جهاد کشاورزی که علاوه بر چای، متولی مرغ، تخم مرغ و گوشت مردم هم هست، چه ابعاد دیگری دارد.

 

حمایت از ساداتی نژاد در میوه شب عید و خرما و زعفران و شرکت تجارت تا دو میلیارد دلار ارز نیمایی برای چای دبش + زنده باد فساد

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت جهان مانا، تاریخ انتشار:۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، کدخبر:۲۸۷۴۳، www.jahanemana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین