پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۸۹۴۶
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
برخی‌ها هم می‌گویند قیمتِ جهانی آن 265 هزار دلار است یعنی به پولِ بی‌زبانِ ما می‌شود حدودا 30 میلیارد تومان! من که باور نکردم، ان‌شاالله شما هم باور نکنید که یک کارگزار نظام اسلامی، چنین خاصه خرجی‌هایی بکند. ان‌شاالله فتوشاپ باشد.

شعارسال: روزنامه جمهوری اسلامی به اظهارات اخیر مصطفی میرسلیم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره حمایتش از کیفیت خودرو‌های داخلی پاسخ داد.

واکنش روزنامه جمهوری اسلامی به خبر ساعت ۳۰ میلیاردی میرسلیم: انشالله فوتوشاپ باشد

به گزارش جمهوری اسلامی، بخش‌های مهم این مطلب به شرح زیر است:‌

زیر ذره‌بین مردم هستید آقایان! زیر ذره‌بین. آقایانِ بالا نشین، این پایین مردم حتی اگر به ظاهر نتوانند کاری بکنند، حتی اگر دستشان را از هر اقدامی، کوتاه بپنداریم، در آستان خداوند، دستی بلند و آبرویی محترم دارند که، چون لب باز کنند، خیلی چیز‌ها تغییر می‌کند. با همین ذره‌بین هم رصد می‌کنند امور را. به همین دلیل است که ساعتِ فلان مارکِ برندِ خارجی فلان شخصِ مدافعِ سرسختِ خودروسازانِ داخلی، خیلی به چشم آمد.

مردم می‌پرسند کالای داخلی فقط خودرو است یا شامل کفش و ساعت هم می‌شود؟ آقایی که میان خودروی ۲۰۶ ساخته دوستان و لندکروز فرقی نمی‌بیند، چرا کفش داخلی و ساعت داخلی استفاده نمی‌کند؟ تازه کفش داخلی و ساعت داخلی هیچگاه جان مردم را در معرض خطر قرار نمی‌دهد به خلاف خودرو‌هایی که احتمالاً عامل اصلی مرگ و میر در جاده هستند به خاطر بدنه ضعیفش.

جناب به این فکر نمی‌کند که محصول ملی در خدمت به ملت است که ارزش پیدا می‌کند نه این که ملت را به گرو بردارد. بگذریم که حرف نگفته و نشنیده در این میان هزاران است. فقط قصه ساعت برند می‌ماند که گفته می‌شود، یک برند لوکس سوئیسی به نام پَتِک فیلیپ است که بین ۸۰ تا ۱۰۰ هزار دلار (۵ تا ۶ میلیارد تومان) قیمت دارد! تازه برخی‌ها هم می‌گویند قیمتِ جهانی آن ۲۶۵ هزار دلار است یعنی به پولِ بی‌زبانِ ما می‌شود حدودا ۳۰ میلیارد تومان! من که باور نکردم، ان‌شاالله شما هم باور نکنید که یک کارگزار نظام اسلامی، چنین خاصه خرجی‌هایی بکند. ان‌شاالله فتوشاپ باشد.

اگر آن ساعت از راه حلال است، صاحبش باید حساب پس بدهد و اگر - خدای نکرده - از حرام است برای دستبند‌های آتش اماده باشد. سنتِ خداوند برای همه بر عدالت است. با هیچ‌کس به مصلحت سنجی رفتار نمی‌کند حتی اگر عضو مجمع تشخیص مصلحت باشد!

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت اعتماد، تاریخ انتشار: 6خرداد1402، کدخبر: 614770، etemadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین