پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۸۹۴۷۰
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
نشست ستاد مرکزی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در قوه قضاییه با حضور معاون اول قوه قضاییه، دادستان کل کشور، وزیر امور اقتصاد و دیگر مسئولان برگزار شد.

شعارسال: حجت الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور بیان کرد: یک گله از آقای وزیر اقتصاد دارم و آن هم اینکه در رسانه شاهد هستیم که وی و همکارانشان عنوان می‌کنند که دستگاه‌ها در اجرای قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار با ما همکاری نمی‌کنند.

درخواست دادستان برای اعلام نام مدیران متخلف در صدور مجوزهای کسب و کار

وی افزود: معتقدم شما باید اسم مدیران و مسئولان را شفاف بیان کنید تا متخلفان تحت تعقیب قرار گیرند.

دادستان کل کشور تصریح کرد: اینکه عنوان می‌شود که دستگاه همکاری نمی‌کنند کار با ارزشی است، اما باید نام فرد را رسما اعلام کنید.

وی افزود: با مواردی که در استان‌ها به آن برخورد می‌کنید. مشکل زا هستند را به ما اعلام کنید، قطعا بلافاصله ورود خواهیم کرد.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری گفت: عدم انعکاس مشکلات به دادستانی برای سازمان‌ها مشکل ساز خواهد شد، از ما مطالبه کنید تا با همکاری و هم افزایی، روند خدمت رسانی به سرعت و کیفیت مطلوبی افزایش یابد.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت تحلیل بازار، تاریخ انتشار: 24خرداد1402، کدخبر: 225974، www.tahlilbazaar.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین