پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۸۹۱۴
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳
مهدی عسگری نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار در واقع یک تحول و یک انقلاب بزرگ در بحث کسب مجوز‌ها است. طبیعی است نهاد‌هایی که سالیان سال از یک رانت و انحصار ویژه‌ای برخوردار بوده اند، هم اکنون که آن امتیازات با این قانون از بین رفته، تا حدی در برابر اجرای این قانون در بخش‌های مختلف مقاومت می‌کنند.

شعار سال: نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار در واقع یک تحول و یک انقلاب بزرگ در بحث کسب مجوز‌ها است. طبیعی است نهاد‌هایی که سالیان سال از یک رانت و انحصار ویژه‌ای برخوردار بوده اند، هم اکنون که آن امتیازات با این قانون از بین رفته، تا حدی در برابر اجرای این قانون در بخش‌های مختلف مقاومت می‌کنند.

تاخیر ۱۰ ماهه کانون وکلا در برگزاری دوره‌های کارآموزی وکالت!
مهدی عسگری درخصوص علت عدم برگزاری دوره‌های کارآموزی وکالت با گذشت بیش از ده ماه از زمان برگزاری آزمون در حوزه انتخابیه‌اش گفت: متاسفانه همکاری کامل دستگاه‌ها برای اجرای قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار وجود ندارد تا این قانون در بخش‌های مختلف جامعه اجرایی شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه گفت: در موضوع برگزاری آزمون وکالت نیز این موضوع وجود دارد و کانون وکلا در برگزاری دوره‌های کارآموزی بیش از ۱۰ ماه تاخیر دارد که مورد پذیرش مجلس و نمایندگان مجلس نیست.

وی افزود: تعدادی از نمایندگان کمیسیون صنایع و کمیسیون اقتصادی عضو هیات مقررات زدایی و پیگیر این موضوع هستند که هر جا این چنین مشکل عمده‌ای وجود دارد آن را حل کنند. همچنین کمیسیون ویژه جهش تولید نیز پیگیر حل این مشکل است.

نماینده مردم البرز در پاسخ به پرسش در خصوص چرایی عدم آغاز فرایند کارآموزی در استان البرز گفت: من به عنوان نماینده مردم البرز پیگیر این موضوع، تا زمان حصول نتیجه خواهم بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از جامعه خبری تحلیلی الف، تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۲، کدخبر: ۴۰۲۰۳۰۵۰۷۳، www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین