پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۶۴۵
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹
بعضا شاهد اتفاقاتی هستیم که نمی توانیم نامش را سهو یا جهالت بگذاریم و بد بوی اهمال و قصور و تقصیر دستگاه های متولی و زرنگ بازی و احیانا قلدری شهروندان را می دهد. بعنوان نمونه نگاه کنید به تیر چراغ برقی که جزو منزل مسکونی شده است. هر کجای دنیا تعریف کنی ، راوی را دیوانه فرض می کنند و یا بدلیل اوج شلم شوربایی مدیریت اجرایی در سطح منطقه، پناهندگی اجتماعی می دهند؟ سه سوت زمان برای اصلاح داری وگرنه خواهی دید آنچه را که قانونا باید ببینید. قابل توجه طرف دولتی و طرف شهروندی.

شعارسال: در فضای مجازی آورده شده، تیر چراغ برق در منزل مسکونی در شهر اهر. اما تصویر دنیایی حرف برای زدن دارد. بنظر، منطقه مورد بحث نوعی تازه آباد حاشیه‌ای در شهر اهر باشد (تعداد طبقات، نوع جدول بندی حاشیه و وضعیت علف‌های خشک، نوع نمای ساختمان، وضعیت ساخت و مصالح مورد استفاده).

اگر در منطقه شهری باشد، باید دید گشت‌های انضباط شهری کدامند و یک برخورد حقوقی جانانه با ان‌ها شود. یا تقصیر آشکار در عدم انجام وظایف دارند یا آلوده به رشوه هستند.

بررسی شود مالک محترم و خود زرنگ پندار این ساختمان چه شخصی است و با کدام مجوز و انگیزه، مبادرت به انجام این خلاف کرده است. باید بررسی شود که اداره برق منطقه، بازدید دوره‌ای از وضعیت تیر‌ها ندارد؟

همه این احتمالات یک طرف، آیا نمی‌تواند این عکس یک تصویرسازی حرفه‌ای با فتوشاپ باشد؟

شهرستان اهر شهرداری و شهردار دارد یا قلدرها زیادند؟!

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین