پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۸۹۷۷۶
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹
محمدرضا پورابراهیمی، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت : تشکیل سرمایه ثابت خالص در کشور منفی شده و نرخ تورم به بالای ۴۰ درصد رسیده است. نرخ رشد اقتصادی که معدل عملکرد اقتصاد ایران است وضعیت مطلوبی ندارد و نیازمند یک تحول اساسی و آسیب شناسی جدی برای کمک صنعت مالی به نظام اقتصادی کشور هستیم. یکی از نکات مهمی که در مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفته این است که قواعد مرتبط با صنعت مالی را حتما مدنظر قرار دهیم. نمی‌توان از صنعت مالی نام برد و در کارکرد‌های آن اشراف داشته باشیم، اما قواعدی که مرتبط با آن است را در حوزه اجرا مدنظر قرار نداد.

شعار سال: محمدرضا پورابراهیمی، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت : تشکیل سرمایه ثابت خالص در کشور منفی شده و نرخ تورم به بالای ۴۰ درصد رسیده است.

مثلا قرار است قواعد مرتبط با صنعت مالی در مجلس مد نظر قرار گیرد

 نرخ رشد اقتصادی که معدل عملکرد اقتصاد ایران است وضعیت مطلوبی ندارد و نیازمند یک تحول اساسی و آسیب شناسی جدی برای کمک صنعت مالی به نظام اقتصادی کشور هستیم.

یکی از نکات مهمی که در مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفته این است که قواعد مرتبط با صنعت مالی را حتما مدنظر قرار دهیم.

نمی‌توان از صنعت مالی نام برد و در کارکرد‌های آن اشراف داشته باشیم، اما قواعدی که مرتبط با آن است را در حوزه اجرا مدنظر قرار نداد.

تعداد بازدید : 0

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری چابک آنلاین، تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۲، کدخبر: ۳۴۹۲۳،www.chabokonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین