پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۸۷۷
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵
رئیس جمهور در جلسه شورای‌عالی فضای مجازی با تاکید بر اقدامات خوب صورت گرفته برای توسعه شبکه ملی اطلاعات و سکو‌های ایرانی و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، به برخی گلایه‌های مردمی در سفر‌های استانی در رابطه با کندی اینترنت اشاره و کارگروهی متشکل از مرکز ملی فضای مجازی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را مامور کرد تا موضوع را بررسی و حداکثر تا یک‌ماه آینده نتیجه بررسی و راهکار‌های رفع دغدغه‌های مردم را ارائه کند.

شعارسال: رئیس جمهور با تاکید بر اقدامات خوب صورت گرفته برای توسعه شبکه ملی اطلاعات و سکو‌های ایرانی و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، کارگروهی متشکل از مرکز ملی فضای مجازی و وزارت ارتباطات را مامور کرد تا گلایه‌های مردم درباره کندی اینترنت را بررسی و حداکثر تا یک‌ماه آینده نتیجه بررسی و راهکار‌های رفع دغدغه‌های مردم را ارائه نمایند.

ما می گفتیم اینترنت کنده و جناب وزیر همسایه می گفت 100 درصد افزایش سرعت داشته؟! حال رئیس جمهور دستور رسیدگی داده + آب رو باید کجا پاشید، جایی که می سوزه!

شورای‌عالی فضای مجازی عصر سه‌شنبه به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی و با حضور سران قوای مقننه و قضائیه و سایر اعضای حقیقی و حقوقی تشکیل شد.

رئیس جمهور در این جلسه با تاکید بر اقدامات خوب صورت گرفته برای توسعه شبکه ملی اطلاعات و سکو‌های ایرانی و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، به برخی گلایه‌های مردمی در سفر‌های استانی در رابطه با کندی اینترنت اشاره و کارگروهی متشکل از مرکز ملی فضای مجازی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را مامور کرد تا موضوع را بررسی و حداکثر تا یک‌ماه آینده نتیجه بررسی و راهکار‌های رفع دغدغه‌های مردم را ارائه کند.

در این جلسه همچنین تطابق برنامه هفتم با سیاست‌های کلان حوزه فضای مجازی مورد بررسی قرار گرفت و اعضا تاکید کردند که با توجه به گسترش کاربری‌های این عرصه و افزایش روزافزون ارتباط زندگی مردم با فضای مجازی، ضرورت دارد که از برنامه‌های دقیق و جدی برای توسعه این بخش در ۵ سال آینده برخوردار باشیم.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت انتخاب، تاریخ انتشار: 6تیر1402، کدخبر: 731447، www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین