پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۲۶۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۶
وزیر ارتباطات در مصاحبه‌ای در خصوص کندی اینترنت گفت: یک دلیل آن «فیلترشکن»‌ها ست. وی به مردم توصیه کرد که از «فیلترشکن رایگان خارجی» استفاده نکنید! اگر پدر بزرگ خدابیامرز ما بود، با یک پس گردنی دوستانه به نوه ها می گفت، برو پسر جان برو! روایت طنز فضای مجازی درباره ایوب و لقمان هم بنوبه خودش جالب است.

شعارسال: واقعا برای ما جای سوال است که وقتی کسی اینکاره نیست، چرا عهده دار مسئولیت می‌شود و چرا اجازه می‌دهند که ادامه مسیر دهد؟ آیا شرعا، عرفا، از بعد اخلاقی، از بعد تعهد به منافع ملی، از بعد انقلاب گری و ...، این کار جایز است؟ سلام بر نمایندگان مجلس یازدهم! سلام بر محافل لابی و گعهده‌های دوستان! به قول علی ربیعی، زنده باد فساد؟!

زیانی که از راه طرحی به اسم طرح صیانت بر منافع ملی و توسعه کشور ما وارد می‌شود را آیندگان تحلیل خواهند کرد. بعضی از دوستان ما آنقدر داغ هستند که هرچه می‌گوییم، یا تصور و توهم توطئه دارند یا فکر می‌کنند که ما با دوستان نابات معاشرت می‌کنیم و بتدریج بد شده ایم؟ از این‌ها بگذریم و دیدن تصویر طنز فضای مجازی در خصوص اینترنت ایران و ماجرای ایوب و لقمان، خالی از لطف نیست (برای تاکید عرض می‌شود که متن فوق هیچ قصد توهین به مقدسات دینی و عرفی را نداشته و رعایت چارچوب‌ها برای ما، یک الزام حرفه‌ای محسوب می‌شود).

اینترنت ایران و روایت طنز ایوب و لقمان
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
0
0
خیییییییییییییییییییییییییییییییلی باحال بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
0
0
این جینگولک بازی ها چطور به ذهنتون می رسه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین