پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۵۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹
مردم در یک دانلود و آپلود معمولی درمانده هستند و اینترنت کشور با کمال تاسف (صدها پوزش طلبی و عذر خواهی برای استفاده از این واژه) گویا دچار بیماری شاش بندی و درد پروستات شده و قطره قطره می آید. آن وقت وزیر محترم با ادله و آماری که مسلما تحفظات و حساسیت ها و مباحث کیفی لازم در آن صورت نگرفته ، خبر از افزایش صد درصدی سرعت اینترنت می دهد؟ آره اخوی تو راست می گی . ما کور هستیم و شما چشم پزشک.وقتی انتصابات در کشور آلوده می شود، وقتی برنامه محوری و پاسخ طلبی به فراموشی سپرده می شود و وقتی نظارت و بازرسی مشارکتی و مردم محور را باید در خواب دید در قیاسی مع الفارق، بیطار هم می شود پزشک متخصص. اجازه نخواهیم داد آیندگان به حماقت ما بخندند. کاری می کنیم که آیندگان به کم کاری های مدیران اجرایی، لعنت بفرستند. تکرار داستان ویدئو و ماهواره ها و احمق هایی که ساعت ها نظر مثلا دلسوزانه و متعهدانه می دانند را یادتان هست؟ همان هایی که به آویزان شدن نیروی انتظامی این کشور از پشت بام ها برای جمع آوری دیش های ماهواره افتخار می کردند و بجای مهندسی فرهنگی با مظاهر پوسته ای فساد به مبارزه بر می خواستند؟ کجایند مدعیان بی خاصیت آن دوره؟ کجایند کم شرف هایی که خانواده ، جوان و زن این سرزمین را با کم کاری فرهنگی و تعصبات جاهلانه به دام کم توانی و حاشیه کشیدند و ادعاها داشتند؟ لعنت خدا بر گذشته و حال و آینده خائنین جاهل این دین و این سرزمین باد. ان شاالله . سربسته عرض شد و مسلما چهار گروه متعصبین کور، منافقین، منتفعین و نفوذی ها ، خوب می دانند از چه چیز حرف می زنیم.

شعارسال: وزارت ارتباطات اعلام کرد که گزارش سایت جهانی اسپیدتست نشان می‌دهد که سرعت اینترنت همراه در ایران با افزایش صددرصدی نسبت به ابتدای دولت سیزدهم به ۳۶ مگابیت برثانیه رسیده و هم اکنون از این نظر ایران در جایگاه بهتری نسبت به کشور‌های مطرحی، چون اندونزی، آرژانتین، مصر و ترکیه قرار دارد.

سرعت اینترنت همراه از ابتدای دولت رئیسی، ۱۰۰ درصد افزایش یافته است + بنظرتون درباره کشور عزیز ما ایران حرف می زنه ؟


مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، پیرو انتشار گزارشی پیرامون رتبه بندی سرعت اینترنت کشور‌های دنیا توسط سایت جهانی اسپیدتست توضیحات زیر جهت روشن شدن موضوع، ارایه می‌شود:

بر اساس همین مرجع (اسپید تست) که ماهانه گزارش خود را ارائه می‌دهد، در ۲۱ ماه گذشته دائما سرعت اینترنت ثابت و همراه ایران در حال افزایش بوده است که این نشانه تلاش وزارت ارتباطات و اپراتور‌ها است. بطوریکه سرعت اینترنت موبایل از حدود ۱۸ مگابیت بر ثانیه در ابتدای دولت به حدود ۳۶ مگابیت بر ثانیه در ماه جاری رسیده است که افزایش تقریبا صد درصدی سرعت را نشان می‌دهد. همچنین سرعت اینترنت ثابت نیز از حدود ۹.۵ مگابیت بر ثانیه در ابتدای دولت به ۱۲.۶ مگابیت بر ثانیه در ماه جاری رسیده است که بهبود ۳۳ درصدی را نشان می‌دهد.

ضمن اینکه باید اشاره شود که باتوجه به ارتقای سرعتی که در ۲۰ ماه گذشته در بخش اینترنت همراه در کشور اتفاق افتاده، هم اکنون سرعت اینترنت همراه در ایران بیشتر از ده‌ها کشور بزرگ و مطرح همچون ترکیه، روسیه، اندونزی، پاکستان، شیلی، قزاقستان، مکزیک، فیلیپین، مصر و آرژانتین است.

علاوه بر آن باید متذکر شد که جایگاه نامناسب ایران در حوزه اینترنت ثابت به دلیل سال‌های عقب ماندگی‌های جدی این حوزه در بخش توسعه ارتباطات ثابت رخ داده که وزارت ارتباطات در دولت سیزدهم برنامه ریزی کرده است تا با اجرای پروژه ملی فیبرنوری منازل و کسب و کارها، ارتقای جدی در سرعت و پایداری دسترسی‌های مردم در بخش اینترنت ثابت ایجاد شود که بر پایه آخرین آمار ارایه سایت iranfttx.ir تاکنون بیش از سه میلیون و ۲۰۰ هزار خانوار در این پروژه تحت پوشش قرار گرفته اند و این میزان تا پایان سال به ۸ تا ۱۰ میلیون پوشش می‌رسد.

کنایه رشیدپور به وزیر ارتباطات: تسمه‌تایم پاره نکنید:

رضا رشیدپور به اظهارات زارع‌پور، وزیر ارتباطات درباره تلاش شبانه‌روزی برای افزایش سرعت اینترنت واکنش نشان داد.

سرعت اینترنت همراه از ابتدای دولت رئیسی، ۱۰۰ درصد افزایش یافته است + بنظرتون درباره کشور عزیز ما ایران حرف می زنه ؟

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت انتخاب، تاریخ انتشار: 27خرداد1402، کدخبر: 730232، www.entekhab.ir/ سایر منابع .

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سید یاسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
0
0
به نظر من سرعت اینترنت کم شده دولت قبل سرعت بالا تری داشت و خیلی از سایت های علمی که بهشون سر میزدم فیلتر شدن حتی وقتی داخل بازی میخای ۵ مگابایت دانلود کنی خیلی سخت شده فکر نکنم این آمار درست باشه امیدوارم شما خودتون برید بررسی کنید کار خبر نگار حقیقت نه طرفداری از سیاست اگر خبر نگار انتقاد نکنه روز به روز خراب تر میشه انتقاد باید صورت بگیره تا وضعیت درست بشه همیشه انتقاد بد نیست که متاسفانه از سایت های خبری فقط تعریف می‌شنویم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین