پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۹۵۶
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تأکید کرد: شرکت مخابرات ایران دیگر تنها بازیگر حوزه ارتباطات ثابت نیست و باید بپذیرد که رقبایی برای آن درست شده و رفقای جدیدی پیدا کرده و باید در یک فضای رقابتی کار کند و مردم حق انتخاب داشته باشند. زارع پور به برنامه برخوردی وزارت ارتباطات در صورت تداوم روند تخریب فیبرنوری گفت: هر دو بخش خصوصی هستند، اگر کسی نسبت به تخریب اموال دیگری اقدام کند، مراحل آن در قانون مشخص شده و مسیرهای رسیدگی وجود دارد و می توانند طبق قانون پیگیری کنند، ولی به نظر می آید که دوران گذاری است و حتماً با خوبی و خوشی طی می شود.

شعارسال: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تأکید کرد: شرکت مخابرات ایران دیگر تنها بازیگر حوزه ارتباطات ثابت نیست و باید بپذیرد که رقبایی برای آن درست شده و رفقای جدیدی پیدا کرده و باید در یک فضای رقابتی کار کند و مردم حق انتخاب داشته باشند.

گزارش هایی از تخریب تجهیزات فیبر نوریِ برخی شرکت های اینترنتی توسط شرکت مخابرات به ما رسیده

عیسی زارع پور در پاسخ به این پرسش «گزارش‌های مختلف از برخی شهر‌ها حاکی است که شرکت مخابرات نسبت به تخریب تجهیزات فیبرنوری و کابل‌های ارتباطی برخی شرکت‌های اینترنتی اقدام کرده تا رقبا را از صحنه خارج کند، تدبیر وزارت ارتباطات چیست؟» بیان کرد: گزارش‌هایی هم به ما رسیده و فیلم‌هایی نیز در فضای مجازی منتشر شده که اتفاقاتی از این دست افتاده، من بار‌ها عرض کردم که شرکت مخابرات ایران دیگر تنها بازیگر حوزه ارتباطات ثابت نیست و باید بپذیرد که رقبایی برای آن درست شده و رفقای جدیدی پیدا کرده و باید در یک فضای رقابتی کار کند و مردم حق انتخاب داشته باشند.

وی گفت: ما سمت مردم هستیم، هر کسی که بتواند سرویس بهتری را برای مردم فراهم کند، طبیعتاً مردم آن سرویس را انتخاب می‌کنند و ما نباید مانع انتخاب مردم شویم.

وی تأکید کرد: در شرایطی که این امکان هست که سرویس بهتری توسط اپراتور دیگری ارایه شود، شرکت مخابرات یا هر سرویس دیگری نباید جلوی سرویس دهی بهتر را بگیرد.

زارع پور اظهار داشت: من مطمئن هستم که مدیران شرکت مخابرات و اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل محترم اصلاً در این فضا نیستند و کاملاً فضای همدلی و همراهی دارند و این موارد هم جزئی بوده که قابل برطرف کردن است، اما بالاخره یک فضای جدیدی در کشور به وجود آمده و تا پیش از این نبوده و طبیعی است که ممکن است مقاومت‌هایی هم در برخی از موارد صورت بگیرد.

وی عنوان کرد: با تعاملاتی که با مدیران شرکت مخابرات داشتیم، کاملاً همراه هستند و این رقابت در عین رفاقت را پذیرفتند، انشاالله ثمره آن را مردم خواهند دید که سرویس‌های با کیفیت‌تر و با سرعت‌تر در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.

زارع پور به برنامه برخوردی وزارت ارتباطات در صورت تداوم روند تخریب فیبرنوری گفت: هر دو بخش خصوصی هستند، اگر کسی نسبت به تخریب اموال دیگری اقدام کند، مراحل آن در قانون مشخص شده و مسیر‌های رسیدگی وجود دارد و می‌توانند طبق قانون پیگیری کنند، ولی به نظر می‌آید که دوران گذاری است و حتماً با خوبی و خوشی طی می‌شود.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت انتخاب ، تاریخ انتشار: 30بهمن1402، کدخبر: 765294، www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین