پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۹۳۳۷۹
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مدعی شده است که دیگر شرکت مخابرات تنها ارایه کننده انحصاری خدمات تلفن ثابت در کشور نیست و حدود یک سال است که نه شرکت دیگر هم مجوز فعالیت گرفته اند و شرکت مخابرات اگر برای بروز رسانی خود اقدام نکند، مسئله پیدا می‌کند. این در حالی است که خبرنگار حاضر در جلسه از وزیر درباره زیان ماهیانه ۴۰۰ میلیارد تومانی و نارضایتی شهروندان، بازنشستگان از مخابرات پرسیده و وزیر معتقد به تداوم حمایت‌ها از شرکت مخابرات بوده است. خوش بحالت شرکت مخابرات، گویا پشتت به کوه احد وصله اخوی با این سطح از نارضایتی‌هایی که بار اورده و در آینده به بار خواهی اورد (امیدواریم به حد شرم دیگر نرسد)، هنوز هم طبل حمایت از تو را می‌زنند؟ سلام به بعضی‌ها، درود بر تعارض منافع، زنده باد بی کفایتی ها.

شعارسال: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: شرکت مخابرات دیگر تنها ارایه دهنده خدمات ثابت در کشور نیست، یک سال است که ۹ اپراتور دیگر را مجوز دادیم و بر این اساس شرکت مخابرات در هر شهر، حداقل یک رفیق و رقیب دارد که باید با آن‌ها رقابت کند. در این عرصه رقابت اگر شرکت مخابرات خود را شرایط موجود تطبیق ندهد، مساله جدی پیدا می‌کند.

مسئله دار شدن شرکت مخابرات در صورت کم توجهی به ارتقا ،کاهش هزینه ها و عدم مجهز شدگی به فناوری روز + باعشه!

عیسی زارع پور درباره آخرین مذاکرات با سازمان نظام مهندسی در خصوص تدوین آیین نامه کانال کشی فیبرنوری از داخل منازل، اظهار داشت: در آیین نامه‌ای که چند وقت پیش دولت تصویب کرد، یک بند آمده که مکلف هستند استاندارد‌ها و ضوابط لازم را در ساختمان سازی برای فیبرکشی فراهم کنند، اما جزئیات و آخرین وضعیت این مذاکرات را باید بپرسم و سپس اطلاعات دقیق تری بدهم.

وی در پاسخ به پرسش دیگر درباره اینکه «شرکت مخابرات ایران به اذعان خودشان ماهی ۴۰۰ میلیارد تومان زیان می‌دهند، شرکتی که در حوزه مخابرات با سرمایه مردم راه اندازی شده و هم اکنون زیان انباشته می‌دهد و سطح نارضایتی مردم بالاست، همچنین بازنشستگان هم ناراضی هستند، سیاست وزارت ارتباطات در خصوص شرکت مخابرات ایران چیست؟» گفت: سیاست وزارت ارتباطات در عین حال که حمایت از شرکت مخابرات است و برای حل مشکلات این شرکت کمک می‌کند، این است که شرکت مخابرات باید خود را ارتقا دهد و هزینه‌های خود را کاهش دهد و بهره وری را افزایش دهد و به فناوری روز مجهز شود تا بتواند از عهده مأموریت خود برآید و بتواند رقابت کند.

وی ادامه داد: شرکت مخابرات دیگر تنها ارایه دهنده خدمات ثابت در کشور نیست، یک سال است که ۹ اپراتور دیگر را مجوز دادیم و بر این اساس شرکت مخابرات در هر شهر، حداقل یک رفیق و رقیب دارد که باید با آن‌ها رقابت کند.

آقای زارع پور گفت: در این عرصه رقابت اگر شرکت مخابرات خود را با شرایط موجود تطبیق ندهد، مساله جدی پیدا می‌کند به همین دلیل ما داریم این شرکت را کمک می‌کنیم که خود را ارتقا دهد و بتواند خدمات بهتری به مردم ارایه دهد و سود آن در نهایت هم نصیب خودش و هم عاید مردم شود و خدمات بهتری دریافت کنند.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت شفقنا، تاریخ انتشار: 12دی1402، کدخبر: 1716922، fa.shafaqna.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین