پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۳۳۴
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
باورتان می‌شود که در محله دبستان سید خندان زیر گوش وزارت ارتباطات، بالغ بر دو سال است که فیبر نوری کشیده اند، اما ما نمی‌توانیم از اینترنت سایر ASP‌ها استفاده کنیم و مجبور به پذیرش ذلت اجباری بهره گیری از خدمات شرکت مخابرات هستیم؟ باورتان می‌شود که این شرکت انحصارگرا مردم را به چه خفتی کشیده و هیچ وقت هم پاسخگو نیست؟ باورتان می‌شود که اگر ضریب سودآوری، توسعه زیر ساخت، بهره وری و شاخص‌های اقتصادی و مدیریتی در این شرکت بررسی شود، خود گریه خواهید کرد؟ باورتان بشود یا نشود، آیندگان به حال ما تاسف خورده و خواهند گریست. آقای وزیر از شما می‌پرسیم که ۲۰ میلیون پورت فیبر نوری، وقتی که نمی‌توانیم از خدمات خوب و محترمانه استفاده کنیم، به چه درد ما می‌خورد؟ از شما می‌پرسیم که انتصابات در شرکتی از جنس شرکت مخابرات را چه کسانی رقم می‌زنند و اراده چه کسانی برای انتصابات مدیریتی جاری است؟ امثال صدری‌ها چه عملکردی برای شرکت مخابرات داشته اند؟ شفاف و واضح گفته ایم و حاضر به مناظره در پخش زنده تلویزیونی هستیم. کی قرار است که به این سبک انحصار و مدیریت مسئله دار و خدمات رسانی غیرقابل قبول، خاتمه داده شود؟ گام دوم انقلاب چرا باید شاهد تداوم مدیریت‌های آسیب زننده به اسم آباد کننده باشد؟ ما کارآمدی، شفافیت و پاسخگویی را از شرکت‌های مثل شرکت مخابرات طلبکار هستیم.
شعار سال: آیین بهره‌برداری از پروژه‌های شرکت مخابرات ایران، امروز در مرکز مخابرات نهری این شرکت برگزار شد. مجید سلطانی -مدیرعامل شرکت مخابرات ایران- در این مراسم اظهار کرد: معماری و توسعه لازم برای نیل به هدف ۲۰ میلیون پورت فیبر نوری، پیش از این در مخابرات انجام شده، بخشی از این معماری پیاده‌سازی شده و بخشی هم با توجه وزارت ارتباطات انجام می‌شود.

وی با اشاره به ایجاد شبکه یکپارچه IP و تهیه طرح توسعه آن برای پوشش برای پوشش ۲۰ میلیون پورت FTTx هسته شبکه اظهار کرد: افزایش پهنای باند و یکپارچه‌سازی معماری شبکه، آماده‌سازی برای راه‌اندازی SDN، دسترسی بالا انعطاف‌پذیری بیشتر و مقیاس‌پذیری بالا، قابلیت واگذاری سرویس‌های به‌روز، از جمله اقداماتی است که در این راستا انجام شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر توسعه زیرساخت دسترسی شبکه ملی اطلاعات با رویکرد افزایش ظرفیت و تعداد خانوار‌های متصل به شبکه ثابت و همچنین تبدیل تدریجی پورت‌های ADSL موجود به VDSL و FTTH بیان کرد: در این راستا در سال ۱۴۰۰، ۱۹۵ هزار تلفن ثابت، ۱۸۷ هزار ADSL و ۴۷ هزار FTTC و همچنین ۲۴۲ هزار خط FTTH راه‌اندازی شده است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وب زوم، تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰، کدخبر: ۹۲۷۴، webzoom.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین