پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۷۲۷
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷
فرزاد توکلی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان گفت: ۱۰ درصد شهر رشت بدلیل تراکم جمعیت، ساختمان‌های بلند مرتبه و نبود زمین برای تقویت دکل‌ها پوشش اینترنتی و آنتن‌دهی مناسب ندارد.توکلی افزود: ضریب نفوذ گیلان در شاخص اینترنت ثابت نیز ۱۳ درصد است که از رتبه دهم در بین استان‌های کشور برخوردار است و در مجموع رتبه هشتم کشوری را در شاخص (IDI) به خود اختصاص داده است.

شعار سال: فرزاد توکلی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان گفت: ۱۰ درصد شهر رشت بدلیل تراکم جمعیت، ساختمان‌های بلند مرتبه و نبود زمین برای تقویت دکل‌ها پوشش اینترنتی و آنتن‌دهی مناسب ندارد.

۱۰ درصد شهر رشت فاقد پوشش اینترنت است!
وی ادامه داد: بمنظور بهبود کیفیت، تکمیل پوشش و دسترسی به شبکه ملی اطلاعات سایت‌هایی از اپراتور‌های همراه اول و ایرانسل پیش‌بینی شده که بر همین اساس نصب ۱۱ سایت همراه اول‌تا پایان امسال در شهر رشت برنامه ریزی شده است.

توکلی افزود: ضریب نفوذ گیلان در شاخص اینترنت ثابت نیز ۱۳ درصد است که از رتبه دهم در بین استان‌های کشور برخوردار است و در مجموع رتبه هشتم کشوری را در شاخص (IDI) به خود اختصاص داده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری حکایت گیلان، تاریخ انتشار:۳ مرداد ۱۴۰۲، کدخبر: ۱۵۷۸۳، hekayatgilan.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین