پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۹۱۷
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷
برخورد انجام شده از سوی افرادی با یکی از هواداران استقلال در جریان تمرین تیم استقلال، پای حراست وزارت ورزش و جوانان را به این موضوع باز کرد و قرار است این موضوع به‌صورت ویژه دنبال شود. اولین تمرین تیم فوتبال استقلال با جواد نکونام با حاشیه همراه بود و یکی از افراد سابقه‌دار تهران به نام هانی کرده پس از آنکه جمعی از هواداران علیه حجت کریمی شعار سر دادند وارد جایگاه هواداران شد و با چند تن درگیر شد. این فرد پیش از این در کنار زمین با حجت کریمی صحبت کرده بود و روی نیمکت‌های کنار زمین تمرین را تماشا کرده بود.

شعارسال: برخورد انجام شده از سوی افرادی با یکی از هواداران استقلال در جریان تمرین تیم استقلال، پای حراست وزارت ورزش و جوانان را به این موضوع باز کرد و قرار است این موضوع به‌صورت ویژه دنبال شود.

تذکر حراست وزارت ورزش به باشگاه استقلال پس از درگیری «هانی کرده» با برخی هواداران در تمرین امروز

در نخستین گام حراست وزارت ورزش با تذکر به مدیریت باشگاه استقلال به دلیل اتفاقات رخ داده، بر لزوم تکریم هواداران در جریان بازی‌ها و تمرینات تیم‌های باشگاهی تاکید کرد.

قرار است اتفاقات رخ داده در تمرین امروز به دقت مورد بررسی قرار گیرد.

اولین تمرین تیم فوتبال استقلال با جواد نکونام، سرمربی جدید آبی‌ها عصر روز (پنج‌شنبه) در کمپ حجازی برگزار شد.

تذکر حراست وزارت ورزش به باشگاه استقلال پس از درگیری «هانی کرده» با برخی هواداران

این تمرین با حاشیه همراه بود و یکی از افراد سابقه‌دار تهران به نام هانی کرده پس از آن که جمعی از هواداران علیه حجت کریمی شعار سر دادند وارد وارد جایگاه هواداران شد و با چند تن درگیر شد.

این فرد پیش از این در کنار زمین با حجت کریمی صحبت کرده بود و روی نیمکت‌های کنار زمین تمرین را تماشا کرده بود.

تعداد بازدید : 7

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت انتخاب، تاریخ انتشار: 8تیر1402، کدخبر: 731702، www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین