پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۳۰۱
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۶
یک کمپ ترک اعتیاد مدت‌هاست با نظر هانی کرده اداره می‌شود اما این کمپ بدون مجوز فعالیت می کند. سازمان بهزیستی، هرگونه ارتباط با هانی کرده و صدور مجوز برای وی را رد و عنوان کرد: این شخص هیچ گونه همکاری در هیچ سطحی با سازمان بهزیستی نداشته است و هیچ مجوزی از سوی سازمان بهزیستی به این فرد داده نشده است.

شعارسال: در پی درگیری چند روز قبل فردی معروف به هانی کرده و همراهانش با هواداران استقلال، خبری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه این فرد از نفوذ زیادی برخوردار است و حتی مجوز یک کمپ ترک اعتیاد را هم از سوی سازمان بهزیستی در اختیار دارد.

هانی کرده مجوزی برای اداره مرکز کمپ ترک اعتیاد ندارد

پیگیری‌های خبرنگار  هم نشان داد که یک کمپ ترک اعتیاد مدت‌هاست با نظر هانی کرده اداره می‌شود.

به همین دلیل از سازمان بهزیستی این موضوع را جویا شدیم که آیا این فرد از سوی سازمان بهزیستی مجوزی برای اداره یک کمپ ترک اعتیاد دارد یا خیر؟

سازمان بهزیستی در پاسخ، هرگونه ارتباط با هانی کرده و صدور مجوز برای وی را رد و عنوان کرد: این شخص هیچ گونه همکاری در هیچ سطحی با سازمان بهزیستی نداشته است و هیچ مجوزی از سوی سازمان بهزیستی به این فرد داده نشده است.

پس از آن بود که منابع آگاه اطلاع داده اند که هانی کرده یک مرکز ترک اعتیاد غیر مجاز را اداره می‌کند و مجوزی برای اداره آن ندارد.

حال معلوم نیست فردی که در مقابل دوربین‌های رسانه‌ها و در میان مردم عادی، نسبت به درگیری و ضرب و جرح دیگران ابایی ندارد؛ چگونه با معتادانی که خواهان ترک اعتیاد هستند رفتار خواهد کرد.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 20تیر1402، کدخبر: 5833635، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین