پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۷۴۹
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵
کمپ را می توان بنوعی زندان تشبیه کرد. زندانی که مجرم با پای خودش برای بهبود و اصلاح ، بدان مراجعه کرده است. سوال اینجاست که ایا به اسم بهبود و اصلاح و ترک اعتیاد، مجاز به هر گونه رفتار با او هستیم؟ دنیا در خصوص داستان زندان ها ، تغییر رویکرد داده و آیا قابل پذیرش است که ما هنوز درمانده در بحث شرایط غیراستاندارد کمپ های ترک اعتیاد باشیم. سازمان بهزیستی در بحث نظارت موثره در این حوزه اهمال ،ترک فعل، قصور و حتی بعضا تقصیرهای قابل اثبات در دادگاه داشته ( در صورت نیاز آماده ورود حقوقی هستیم) و امیدی بدان نیست. هنوز حادثه درگذشت 32 نفر در لنگرود را فراموش نکردیم. حادثه ای که وزیر فهمیده تعاون ،کار و رفاه اجتماعی ، حتی برایش پیام تسلیت و همدردی هم نفرستاد (شاید قیاس مع الفارق باشد ، اما یاد حدیثی از امام ششم افتادیم که مومنین را از بی تفاوتی و تمسخر و طعنه زدن بر شرایط دیگران منع کرده و وعده داده که خود فرد تا بدان مبتلا نشده، از دنیا نمی رود). این بار حادثه دلفان بخیر گذشت ، فردا قرار است در کجای این کشور، خدای ناکرده تکرار حادثه کمپ داشته باشیم؟

شعارسال: اصغر قهرمانی اظهار کرد: صبح روز ۱۵ آبان‌ماه یکی از مراکز ترک اعتیاد در شهرستان دلفان دچار حریق شد.

توضیحات فرماندار دلفان در خصوص آتش‌سوزی کمپ اعتیاد این شهرستان + آقای اژه ای، هنوز وقت ورود دادستان به مسئله کمپ ها و ضعف نظارت های بهزیستی فرا نرسیده؟

وی ادامه داد: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی در پی نداشت و خسارت ناشی از این حادثه جزیی بوده است.

فرماندار دلفان با بیان اینکه افراد زیادی در این کمپ تازه تاسیس ساکن نیستند، بیان کرد: دلیل آتش‌سوزی ممکن است جرقه سیم برق یا ... بوده باشد.

توضیحات فرماندار دلفان در خصوص آتش‌سوزی کمپ اعتیاد این شهرستان + آقای اژه ای، هنوز وقت ورود دادستان به مسئله کمپ ها و ضعف نظارت های بهزیستی فرا نرسیده؟

قهرمانی خاطرنشان کرد: کارشناسان فنی پیگیر دلیل آتش‌سوزی هستند که با مشخص شدن این موضوع اطلاع‌رسانی انجام خواهد شد.

تعداد بازدید : 2

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 15آبان1402، کدخبر: 1402081511181، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین