پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۱۸۵
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۲
ساکنان منطقه ملاشیه در اهواز می‌گویند که آب در این منطقه بیش از دو هفته است که قطع شده است، در برخی خیابان‌ها کاملا آب قطع است و برخی مناطق تنها ساعتی در شبانه روز آب وصل می‌شود. در بدو ورود جناب استاندار خوزستان( حسینی محراب) گفته بودیم که احتمالا اشرافیت کافی بر بافت خاص عشیره ای استان و پیچیدگی مناسبات حوزه اجرایی در این استان ندارند. گویا بر اساس برخی شنیده ها، این نقد موجب رنجش هم شده بود. آقای استاندار ، سکوت و کاهش انتقادات ما نسبت به وضعیت استان خوزستان را حمل بر کم اطلاعی نکنید. منتظر عملکرد شما برای رفع مشکل ملاشیه تا ده روز کاری آتی هستیم. ان شاالله هم سربلند بیرون بیایید و باعث افتخار باشید. در صورت عدم حل مشکل، حسب وظیفه حرفه ای، قانونی و شرعی، مطالبه گری در سطح ملی را اغاز می کنیم.

شعارسال: یکی از ساکنان منطقه ملاشیه در اهواز با انتقاد از قطعی آب خطاب به محراب استاندار خوزستان گفت: ۱۰ روز است آب ملاشیه قطع شده است. اگر آب خانه شما یک هفته قطع شود، شما می‌توانید زندگی کنید؟ برای ملاشیه چاره‌ای بیندیشید.

ملاشیه اهواز 10 روز است آب ندارد! پاسخ استاندار خوزستان چیست؟ آقای استاندار، سکوت موقت ما را حمل بر کم خبری نگذارید، ده روز کاری برای رفع مشکل فرصت دارید

ساکنان منطقه ملاشیه در اهواز می‌گویند که آب در این منطقه بیش از دو هفته است که قطع شده است، در برخی خیابان‌ها کاملا آب قطع است و برخی مناطق تنها ساعتی در شبانه روز آب وصل می‌شود.

در همین راستا، آتش‌نشانی، شهرداری و دیگر دستگاه‌های اجرایی با کامیون‌های تانکر حمل آب، اقدام به تامین آب برای مردم ساکن این منطقه کرده‌اند، که بنظر می‌رسد تنها برای مصرف آشامیدنی است و پاسخگوی نیاز مردم برای دیگر مصارف نیست.

ملاشیه در غرب اهواز با جمعیت ۸۰ هزار نفری یکی از مناطق پر‌جمعیت اهواز است، اما هنوز خدمات اساسی و زیرساختی در این منطقه وجود ندارد و در اغلب خیابان‌ها خبری از آسفالت نیست.

تعداد بازدید : 4

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت شرق، تاریخ انتشار: 17تیر1402، کدخبر: 887090، www.sharghdaily.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین