پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۳۷
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲
مدیرکل فنی وحرفه ای لرستان گفت:تکرار آموزش های مهارتی که در منطقه خروجی مثبتی ندارند یا متقاضی به تناسب کافی ندارند در برنامه های فنی وحرفه ای لرستان حذف می شوند.

شعارسال: رحمان قلاوند مدیرکل فنی و حرفه‌ای لرستان در دیدار با نماینده مردم پلدختر ومعمولان در مجلس با تاکید براینکه از آموزش های تکراری در فنی وحرفه ای باید پرهیز کنیم اظهار داشت:سعی خواهیم کرد در این زمینه ابتدا نیازسنجی بومی هر منطقه صورت گیرد وسپس اقدام به ایجاد رشته های آموزشی در آن منطقه خواهیم کرد.

وی با انتقاد از واگذاری بخشی از ساختمان مرکز فنی وحرفه ای پلدختر به دانشگاه بیان کرد:مرکز آموزش فنی وحرفه ای پلدختر به دلیل استفاده بخش از فضای فیزیکی آن توسط دانشگاه آزاد ودولتی به آن صورت که می خواهد نمی تواند فعالیت کند.

قلاوند ادامه داد:نمی خواهیم در کوتاه مدت کاری کنیم که بحث آموزش عالی شهرستان دچار مشکل شوند ولی تا اول مهرماه سال آینده فرصت دارند دانشگاه های موجود،فضای فنی وحرفه ای را آزاد سازی کنند.

وی با اشاره به اینکه نسبت به نیاز سنجی صورت گرفته برای مهارت آموزی و طرح تکاپو در پلدختر تجدید نظر صورت می گیرد خاطر نشان کرد:مدیریت فنی وحرفه ای پلدختر با همکاری فرماندار و سایر دستگاه های متولی نسبت به فراهم کردن بسترهای لازم برای اجرای طرح تکاپو اقدام کنند.

مدیرکل فنی وحرفه ای لرستان خاطر نشان کرد:در معمولان هم یک بررسی هایی صورت می گیرد که در صورت نیاز یک مرکز آموزش فنی وحرفه ای در این منطقه هم راه اندازی شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی لرسو، تاریخ انتشار: 9آذر1395، کدخبر: 20306: www.loreso.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین