پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۵۳۶
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵
بیت المال گویا تبدیل شده به نقل و نبات جیب بعضی از آقایان. رئیس سازمان خصوصی سازی مدعی است که نرم افزار مالی را عوض کردند و قراردادها را برده اند. اگر این گونه است، چرا شکایت کیفری از هیات مدیره و مدیرعامل و کادر اداری ادوار صورت نمی گیرد؟ اعتماد مردم را با بعضی کثافت بازی ها خدشه دار نکنید . آقای سجادی راسا و شما را مسئول پیگیری می دانیم و اتهام اهمال ، قصور ، تقصیر و عدم انجام وظایف قانونی را متوجه شما می دانیم. آقای دادستان ، چرا ورود نمی کنید. شنیده ها می گویند که وضع سایر باشگاه ها بهتر از این نیست. چشم پوشی به فسادهای اشکار در حوزه ورزش برای چیست و به نفع چه کسانی است؟

شعارسال: قربانزاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی در برنامه تلویزیون گفت: جواد نکونام از گُم شدن ۲ قرارداد خبر دارد؛ ما باشگاه استقلال را شخم زدیم، اصلا قرارداد آنجا پیدا نمی‌شود، چون در دوره مدیریت قبل آن‌ها را به خانه‌شان برده‌اند.

در باشگاه استقلال چه خبر است آقای وزیر ورزش؟آیا با فساد بزرگ روبرو هستیم؟

او افزود: حجت کریمی و امیری چطور به یکباره رفتند؟! نرم‌افزار مالی باشگاه استقلال عوض شده؛ اصلا مالی باشگاه باید بیاید بگوید چه چیزی را تحویل گرفته است.

او گفت: قرارداد بازیکنان استقلال و پرسپولیس باید همراه آپشن‌ها اعلام شود. به تاج نامه زدم تا قرارداد بازیکنان سایر تیم‌ها هم اعلام شود.

تعداد بازدید : 3

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت انتخاب، تاریخ انتشار: 27تیر1402، کدخبر: 733939، www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین