پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۸۱۶
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۷
در جدیدترین اتفاقی که در استقلال رخ داده، یکی از افرادی که مبلغی را از آبی‌ها طلب داشته، وارد ساختمان باشگاه شده و کامپیوتر و چاپگر را با خود برده است!

شعارسال: باشگاه استقلال این روز‌ها درگیر مسائل عجیبی است که ریشه تمامی آن‌ها به مشکلات مالی تیم برمی‌گردد. طبق وعده‌های مدیران، قرار است در این هفته و پس از عقد قرارداد با یک یا چند اسپانسر بزرگ، بخش قابل توجهی از این مشکلات حل شود.

یک طلبکار، پرینتر و کامپیوتر استقلال را برد!

در جدیدترین اتفاقی که در استقلال رخ داده، یکی از افرادی که مبلغی را از آبی‌ها طلب داشته، وارد ساختمان باشگاه شده و کامپیوتر و چاپگر را با خود برده است! این اتفاق در شرایطی رخ داده که استقلالی‌ها باید قرارداد یکی از بازیکنان جدید خود را ثبت می‌کردند و به دلیل عدم وجود رایانه و پرینتر در ساختمان باشگاه، مجبور شدند تا برگه‌های قرارداد را در مکانی خارج از باشگاه تایپ و چاپ کنند.

استقلالی‌ها امیدوارند تا با اسپانسر جدید ظرف روز‌های پیش رو به توافق نهایی دست پیدا کنند و بخش بزرگی از این مشکلات حل شود.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت اعتمادآنلاین، تاریخ انتشار: 7مرداد1402، کدخبر: 624974، www.etemadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین