پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۹۰۹۳۶
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰
قیمت دیروز دلار در بازار تهران یک کانال پرید و وارد کانال ۵۰ هزار تومان شد. این در شرایطی است که مدت‌ها بود که دلار در میان کانال‌های ۴۸ و ۴۹ هزار تومان در گردش بود، اما به نظر می‌رسد اطلاعیه دیروز صبح بانک مرکزی در خصوص انحلال کانون صرافان و بحث تعطیلات سه روزه پیش رو ، در نوسان قیمت دلار بی‌تاثیر نبوده است.

شعارسال: قیمت دلار دیروز در بازار تهران یک کانال پرید و وارد کانال ۵۰ هزار تومان شد. این در شرایطی است که مدت‌ها بود که دلار در میان کانال‌های ۴۸ و ۴۹ هزار تومان در گردش بود، اما به نظر می‌رسد اطلاعیه دیروز صبح بانک مرکزی در خصوص انحلال کانون صرافان، در نوسان قیمت دلار بی‌تاثیر نبوده است.

افزایش قیمت دلار بدلیل تعطیلی های سه روزه و انحلال کانون صرافان

کامران سلطانی‌زاده، دبیرکل کانون صرافان درباره علت افزایش قیمت ارز در بازار، گفته است: وقتی کشور ۳ روز تعطیل شده قیمت ارز بالا می‌رود. ضمن اینکه خبر انحلال کانون صرافان هم در افزایش قیمت‌ها در بازار ارز موثر بوده و باعث رشد قیمت دلار شده است.

او با تاکید بر اینکه کانون صرافان هیچ نقشی در افزایش قیمت‌ها نداشته، کرد: ما همیشه در جهت کاهش قیمت‌ها تلاش کرده‌ایم.

آن‌طور که در خبر‌ها آمده، بانک مرکزی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرده که «به دلیل تخلفات و انحراف از اهداف، موضوع و وظایف و اختیارات کانون صرافان ایرانیان، موافقت‌نامه تاسیس این کانون صادره توسط بانک مرکزی، ابطال و انحلال کانون مذکور در دستور کار قرار گرفت.»

طبق ادعای معامله گران قیمت دلار دیروز وارد کانال ۵۰هزار تومان شد و به ۵۰هزار و ۷۰ تومان رسید.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت صدای بورس، تاریخ انتشار: 11مرداد1402، کدخبر: 476437، www.sedayebourse.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین