پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۹۴
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
کی از ویژگی‌های برخی از خریداران هنگام خرید، چانه زدن برای گرفتن تخفیف است. عشق و علاقه به تخفیف در بین این گروه خریداران هم آن‌قدر زیاد است که گاهی هنگام خرید، ممکن است چندین فروشگاه را بگردند تا در نهایت کمترین قیمت با بیشترین تخفیف ممکن را پیدا کنند.

شعار سال:

با توجه به رشد خرید‌ اینترنتی در چند سال اخیر شاید برای عاشقان تخفیف این سؤال مطرح باشد که چطور از تخفیف سایت‌های فروش آنلاین با خبر شوند؟ پاسخ به این سؤال بسیار ساده است.

برای اطلاع از تخفیف سایت‌های فروش آنلاین می‌توانید از اپلیکیشن «درصد» کمک بگیرید. براساس گفته تیم طراحی این اپلیکیشن، درصد به‌عنوان مرجع بررسی و ارائه تخفیف به کمک موتور جست‌و‌جوی هوشمند و تیم متخصص خود، کالاها و خدماتی که در فروشگاه‌های اینترنتی و سایت‌های خرید گروهی با تخفیف عرضه می‌شود را بررسی و بهترین آنها را در قالب دسته بندی‌های تفکیک شده به اطلاع کاربرانش می‌رساند.

از نکات مثبت این برنامه این است که اعلام تخفیف محصولات تنها محدود به دسته خاصی نمی‌شود و شما می‌توانید از تخفیف سایت‌های مختلف روی محصولات الکترونیکی، پوشاک، آرایشی و بهداشتی، بلیت کنسرت، سینما، تورهای گردشگری و... با خبر شوید. علاوه بر اینکه در کنار هر محصول توضیحاتی در خصوص آن داده شده شما می‌توانید از نظرات و تجربه کاربران اپلیکیشن نیز در این خصوص استفاده کنید.

اگر برای خرید یک محصول هم شک دارید بخش راهنمای برنامه می‌تواند یک مشاور خوب برای شما باشد. درصورتی که به دنبال تخفیف روی محصول خاصی هستید بهتر است آن را در بخش جست‌و‌جوی برنامه پیدا کنید. همچنین یکی دیگر از قابلیت‌های کاربردی برنامه «درصد» اطلاع‌رسانی از تخفیف‌های مختلف با ارسال نوتیفیکیشن است. امکان مشاهده تخفیف‎ها بر اساس محبوب‌ترین‌ها، پربازدیدترین‌ها و داغ‌ترین‌ها نیز از دیگر امکانات این اپلیکیشن است. «درصد» به صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم‌عامل اندروید قرار گرفته است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از روزنامه ایران، تاریخ انتشار 9 آذر 1395، شماره: 6370 صفحه: 8

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین