پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۲۲۹
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
چند روز پیش عراق تلگرام را فیلتر کرد. وزارت ارتباطات عراق گفته بود از تلگرام خواسته کانال‌هایی که دادۀ موسسات دولتی و اطلاعات شخصی مردم را افشا می‌کنند را ببندد، اما این شرکت جواب نداده است.

شعار سال: چند روز پیش عراق تلگرام را فیلتر کرد. وزارت ارتباطات عراق گفته بود از تلگرام خواسته کانال‌هایی که دادۀ موسسات دولتی و اطلاعات شخصی مردم را افشا می‌کنند را ببندد، اما این شرکت جواب نداده. حالا وزارت ارتباطات عراق اعلام کرد که این تصمیم به این خاطر اتخاذ شده است که شرکت تلگرام به درخواست‌های همکاری نهاد‌های امنیتی عراق پاسخ مثبت داده است.

تلگرام در عراق رفع فیلتر شد؛ شما چه کردید آقای زارع‌پور؟
اما در ایران تلگرام نزدیک به ۸ سال است که فیلتر است و اپ‌های دیگری هم به فهرست فیلترینگ اضافه شدند. مسئولان مدام می‌گویند که این شرکت‌ها در صورتی که قوانین ما را بپذیرند برای رفع فیلتر مشکلی نداریم. از سوی دیگر تجربه عراق نشان داد که صرفا ظرف چند روز شدنی است که با شرکت‌های مذکور وارد مذاکره شد و آن‌ها نیز درخواست‌های معقول اجرایی می‌کنند. حالا سوال مهم این است که مسئولان ایرانی چه مذاکراتی برای رفع فیلتر تلگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی داشته‌اند؟ بد نیست که از آقای زارع‌پور بپرسیم که شما برای رفع فیلتر چه کرده‌اید و چه مذاکراتی داشته‌اید؟ اگر اقدامی کرده‌اید جزئیات آن را در اختیار افکار عمومی قرار دهید.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:۲۲ مرداد ۱۴۰۲، کدخبر: ۱۳۴۱۳۸۰، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین