پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۳۰
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۶
معاون سیاسی فرمانداری بروجرد گفت: طی دو هفته دو گذشته 25 متکدی در بروجرد جمع آوری شده اند که بیشتر متکدیان غیر بومی بوده و به شهرهای خود بازگردانده شده اند.

شعارسال: "احمد گودرزیان" معاون سیاسی فرمانداری بروجردگفت: کار جمع آوری متکدیان در نقاط مختلف شهر در حال انجام است به طوری که طی دو هفته گذشته 25 متکدی در بروجرد جمع آوری شده اند که از این تعداد 14 تا زن، هشت تا مرد و سه متکدی کودک بوده اند.

وی اضافه کرد: متکدیان بعد از جمع آوری بین 15 تا 45 روز درمراکز مورد نظر نگه داری می شود و بعد از غربالگری، متکدیانی که غیر بومی هستند به شهرهای خود بازگردانده می شوند.

گودرزیان اظهار داشت: بسیاری از متکدیان در نقاط پرتردد شهر برای تکدی گری قرار می گیرند که سعی می کنند با ظاهری نامناسب بتوانند با عواطف مردم بازی کنند و از این راه درآمدی کسب کنند.

به گفته وی جمع آوری متکدیان به عهده شهرداری و بهزیستی است و در صورتی که متکدی معتاد باشد به کمپ ها منتقل می شود.

معاون سیاسی فرمانداری بروجرد تصریح کرد: با توجه به سرمای هوا تلاش می شود تا اگر کارتن خواب و بی سرپناهی در شهر وجود دارد به کمپ های شهرستان منتقل شود که در این راستا چهار کمپ در نظر گرفته شده که در این زمینه نقاط مختلف شهر مورد بررسی قرار گرفته تا کارتن خوابها به این مکان ها انتقال یابند.

وی افزود: در صورتی که شهروندان با افراد کارتن خواب مواجه شدند مورد را سریعا اطلاع دهند تا شهرداری نسبت به انتقال این افراد به کمپ ها اقدام کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت بازتاب بروجرد، تاریخ انتشار: 9آذر1395، کدخبر: 11767: www.borujerdbaztab.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین