پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۶۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴
انتصاب امیراحمدی و صلاحیت ایشان برای این سمت، مورد انتقاد ما بود. وقتی که با برخورد تند با مردم متقاضی حق آبه سیستان در سال های ماضی برخورد کرد، مورد انتقاد ما بود و .... . وقتی رئیس ستاد محترم اربعین بشکلی غلو گونه ماندگاری زوار در مرز برای بازگشت به شهرهای خود را بین نیم ساعت تا ۵ ساعت اعلام می کند و ان را به آمار ماندگاری ۱۵ساعته در سنوات گذشته مقایسه می کند، چه بگوییم؟ وقتی جناب امیراحمدی از لجستیک چند کانونی(شیوه تامین وسایل نقلیه برای بازگشت زوار به چند طریق داوطلبانه ، استفاده از ظرفیت دستگاه های دولتی و استفاده از ظرفیت دستگاه های خدمات رسان حمل و نقلی و بحث مسیر دهی به وسایل بشکل شبکه ای با تاکید بر نقاط کانونی) اطلاع کافی و وافی ندارد ، چه بگوییم؟ قصد تخریب افراد وجود ندارد، اما شیوه انتصابات در کشور( در نوبت های مختلف)، واقعا جای تاسف دارد.

شعارسال: مجید میراحمدی درباره آخرین وضعیت ورود زائران به مرز مهران و مشکل صف‌های طولانی در پایانه برکت اظهار داشت: امروز اوج بازگشت زائران را شاهدیم و همانطور که قبلا هم گفته بودیم زائران بازگشت خود را به روز جمعه موکول نکنند، اما با این حال نگرانی برای انتقال زائران نداریم.

آقای میراحمدی وزارت کشور ، حالا متوجه می شوی که چرا به انتصاب و صلاحیت شما انتقاد داشتیم؟ + داستان بازگشت زوار اربعین

وی با بیان اینکه متاسفانه امروز مدت ماندگاری زائران کمی افزایش یافته است، افزود: تعداد ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس تا ۱۲ امشب به مرز مهران می‌رسند و همه زئران را تا ۱۲ امشب از مرز مهران منتقل می‌کنیم.

تعداد بازدید : 6

رئیس ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه با دستور مخبر به استانداران تمام اتوبوس‌های استان‌ها به مرز گسیل شده تا بتوانیم موج برگشت را به استان‌های مقصد مدیریت کنیم، تصریح کرد: از نیروی هوایی خواسته شد تا با هواپیمای ایلوشین بخشی از زائران را به تهران متتقل کند.

وی خاطرنشان کرد: زائران برگشت خود از عراق را تسریع کنند و امیدواریم تا فردا ظهر همه زائران به ایران بیایند و فردا بعد ا‌زظهر پایان عملیات اربعین را اعلام کنیم.

تعداد بازدید : 3

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت آخرین خبر، تاریخ انتشار: 17شهریور1402، کدخبر: 9741699، akharinkhabar.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
0
0
می دونی چند ساعته منتظریم برای سوار شدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین