پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۷۰۱
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۰
با وجود توضیحات سخنگوی سفارت کشورمان در فرانسه در مورد اینکه اوضاع ساختمان کنسول‌گری ایران در پاریس، در پی حمله خصمانه گروهی از عناصر ضدانقلاب تحت کنترل است و خللی در روند فعالیت‌های آن وارد نشده ، باید از دستگاه دیپلماسی کشورمان درخواست نمود که با قید فوریت ، اقدام به تنظیم شکایت کیفری و درخواست غرامت کنند. رفتاری که متقابلا سفارت ها و کنسولگری های سایر کشورها در تهران در چند نوبت دنباله گیری کردند. منتظر اطلاع رسانی و توضیحات وزیر امور خارجه در خصوص شیوه دنباله گیری کار هستیم.

شعارسال: رایزن رسانه‌ای سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاریس به خبرنگار رسانه اعلام کرد که عوامل حمله بزدلانه عناصر ضد انقلاب به ساختمان کنسولگری ایران در پاریس تحت تعقیب هستند.

الزام دستگاه دیپلماسی به ثبت شکایت کیفری و درخواست غرامت برای تعرضات صورت گرفته به کنسول گری ایران در پاریس

براساس این گزارش، بامداد روز شنبه افرادی ناشناس منتسب به گروه‌های معاند و ضد انقلاب در تلاشی مذبوحانه اقدام به آتش کشیدن چند لاستیک در مقابل درب ورودی ساختمان بخش کنسولی این سفارت کرده و به درب ورودی این ساختمان آسیب جزیی وارد نمودند.

وی افزود: این حریق بعد از دقایقی با حضور پلیس و نیرو‌های آتش نشانی اطفا گردید و پیگیری‌های لازم نزد وزارت امور خارجه فرانسه و مقامات مسئول پلیس برای گشایش تحقیقات قضایی و شناسایی عاملان این عمل جنایتکارانه در دست انجام می‌باشد.

تعداد بازدید : 1

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت الف، تاریخ انتشار: 18شهریور1402، کدخبر: 4020618101، www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین