پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۷۱۹
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶
فدراسیون والیبال خبر از جریمه سنگین چهار میلیارد تومانی فدراسیون توسط تامین اجتماعی می‌دهد و مدعی اعتراض به جریمه و پیگیری امور است. زهی خیال باطل جناب داورزنی، هیات تجدید هم تشکیل خواهد شد و به احتمال بالا محکومت هم می‌کنند (چون اطلاعی از اصل دعوا نداریم، وارد آن بخش نمی‌شویم). اما داستان واقعی بعد از محکومیت شما شروع می‌شود. حساب فدراسیون را به دلیل اختیارات بی حساب و کتابی که بواسطه ماده ۵۰ دارند، مسدود می‌کنند. اگر شرکت سهامی بودید، حساب سهامداران اصلی را بشکلی عموما مغایر با قانون (با مصداق، قابلیت اثبات دارد) مسدود می‌کنند. حکم توقیف خودرو‌های شما را درخواست نموده و به پارکینگ منتقل می‌کنند و ادامه داستان. قدرتی دارند که شاید فرعون هم در روزگار خود آرزوی آن را داشت. همه و همه بدلیل کم کفایتی جماعتی است که خود را نماینده مجلس و رکن دوم دموکراسی نامیده اند؟ عواقب سوگند نمایندگی هم بر گردن خودشان. راستی جناب داورزنی، بالاخره بین پایگاه تحلیلی خبری شعار سال و روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی ارتباطات اولیه به سبک آتش و دود سرخ پوستی برقرار شد. احتمال اینکه وارد ارتباطات به مدل عصر جدید بشویم هم وجود دارد. پیشنهاد می‌کنیم به مناسبت این فرخنده رویداد، یک بازی دوستانه بین تیم ملی والیبال کشور با تیم ملی فوتبال با مقررات و شیوه بازی فوتیبال، برگزار کنید. دلت خوشه داورزنی، طرف حق بیمه را با جریمه می‌گیرد، اما لیست کارکنان کارفرمایی را که پول بیمه اش را با تاخیر می‌دهد، از استحقاق درمان خارج می‌کند؟ اگر کارگر بیچاره اعتراض هم کند، می‌گویند برو از کارفرمایت بگیر؟! یاد کتاب علی ربیعی با عنوان زنده باد فساد افتادیم.

شعار سال: سازمان تامین اجتماعی، جریمه‌ای سنگین برای فدراسیون والیبال در نظر گرفته است.

جریمه چهار میلیارد تومانی فدراسیون والیبال توسط تامین اجتماعی
سازمان تامین اجتماعی در مراجعه سال ۱۴۰۰ خود به فدراسیون والیبال، جریمه‌ای ۴ میلیارد تومانی برای این فدراسیون در نظر گرفته است. فدراسیون والیبال نیز، دفاعیه و مستندات خود را به سازمان تامین اجتماعی ارائه کرده، ولی هنوز رای و پاسخی ارائه نشده است.

سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۱ به فدراسیون والیبال مراجعه نکرده است.

محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال در این مورد گفت: ما همیشه تلاش کردیم کمکی از دولت بگیریم، ولی دولت در هر فرصتی پولی از ما گرفته است که نمونه آن، سازمان تامین اجتماعی است. همه فدراسیون‌ها از این بابت متضرر می‌شوند که باید فکری به حال کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:۱۹ شهریور ۱۴۰۲، کدخبر: ۲۹۵۴۰۳۸، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین