پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۷۷۹
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
برای نخستین بار شبکه ۱۴ تلویزیون اسرائیل (ارگان تلویزیونی حزب لیکود و نتانیاهو) با عنوان «چه کسی در تهران هدف ترور است؟» از فهرست «دیوید بارنیه» به منظور ترور مقامات ارشد ایران رونمایی کرده است.

شعار سال: برای نخستین بار شبکه ۱۴ تلویزیون اسرائیل (ارگان تلویزیونی حزب لیکود و نتانیاهو) با عنوان «چه کسی در تهران هدف ترور است؟» از فهرست «دیوید بارنیه» به منظور ترور مقامات ارشد ایران رونمایی کرده است.

اسرائیل مقامات ایران را تهدید به ترور کرد + اسامی
دیوید بارنیه، رئیس سازمان جاسوسی موساد، ادعا کرد که موساد، ۲۷ طرح ایران برای انجام حمله علیه اهداف اسرائیلی در جهان را خنثی کرد.

به گزارش روسیا الیوم، بارنیه در سخنرانی خود برای کنفرانس سالانه موسسه سیاست ضد تروریسم (ICT) در دانشگاه رایشمن در هرتزلیا، تهدید‌هایی علیه سران ایران از جمله هدف قرار دادن سران ایران در این کشور و قلب تهران را عنوان کرد.

مهم‌ترین اسامی درج شده در این فهرست ترور به ترتیب عبارتند از:

۱. سردار حسین سلامی

۲. اسماعیل خطیب

۳. اسماعیل قاآنی

۴. سردار محمد کاظمی: فرمانده اطلاعات سپاه پاسداران (به اشتباه از عکس حسین طائب استفاده شده است)

۵. یزدان میر: فرمانده واحد ۸۴۰ نیروی قدس

۶. حامد عبداللهی فرمانده واحد ۴۰۰ نیروی قدس

همکاری تسلیحاتی میان مسکو و تهران تهدیدی برای این رژیم خواهد بود

بارنیه از اینکه احتمال دارد مسکو برای تهران مهمات و مواد خام پیشرفته بفرستد ابراز نگرانی کرد و آن را موجب تهدید برای رژیم صهیونیستی دانست.

اسرائیل مقامات ایران را تهدید به ترور کرد + اسامی
به گزارش تایمز اسرائیل، بارنیه در بخشی از سخنرانی خود با ادعای آنکه تهران پس از آغاز حملات روسیه به اوکراین در فوریه ۲۰۲۲، پهپاد‌های کامیکازه را به مسکو رسانده است، گفت: «ترس ما این است که روس‌ها در ازای این، چیزی که تهران ندارد را به آن بدهند، به طور مثال، سلاح‌های پیشرفته‌ای که مطمئناً صلح ما و شاید حتی وجود ما را در اینجا به خطر می‌اندازد.»

بارنیه تهران را به استفاده از «تیم‌های نیابتی» برای حمله به یهودیان در اسرائیل و خارج از آن متهم کرد و هشدار داد که جمهوری اسلامی به دنبال راه‌هایی برای تهیه فناوری جدید موشکی و پهپاد‌های قدرتمندتر است.

تعداد بازدید : 6

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت دیدبان ایران، تاریخ انتشار:۲۰ شهریور ۱۴۰۲، کدخبر: ۱۶۳۹۵۹، www.didbaniran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین