پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
دوشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 22
کد خبر: ۳۹۱۸۴۳
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷
مالیات ستانی از شرکت های پتروشیمی هم داستانی برای خودش شده است. نظام مالیاتی چرا برای اصنفا و شرکت های کوچک و متوسط ، از سوراخ سوزن داخل می شود در خصوص پتروشیمی ها، درب دروازه را گم می کند؟ ۲۰ شرکت پتروشیمی در سال ۱۴۰۱ با وجود حاشیه سود بالا، تنها ۵.۷ همت مالیات دادند و مشمول ۲۷ هزار میلیارد تومان معافیت شدند. یازنگری در کار ممیزین این شرکت ها را توسط بازرسی سازمان مالیاتی و بازرسی زیاست جمهوری تقاضا داریم.

شعار سال: ۲۰ شرکت پتروشیمی در سال ۱۴۰۱ با وجود حاشیه سود بالا، تنها ۵.۷ همت مالیات دادند و مشمول ۲۷ هزار میلیارد تومان معافیت شدند که بیشتر از مالیات اخد شده از عملکرد شرکت‌ها (۱۰ همت) مالیات حقوق کارکنان (۲۳ همت) و مالیات مشاغل (۲۶ همت) است.

معافیت ۲۷ هزار میلیاردی ۲۰ شرکت پتروشیمی! با قید فوریت توضیح داده و شفاف کنید
توزیع بار مالیاتی در بین این ۲۰ شرکت نیز به شدت نامتوازن است به صورتی که ۵ شرکت ۶۰ درصد مالیات را پرداخت کرده اند؛ و تعدادی از پتروشیمی‌ها به شکل کامل معاف شده اند.

فلسفه و ادله این رانت مالیاتی در شرایطی که دولت سخت‌ترین قوانین مالیاتی را برای کسب و کار‌ها وضع می‌کند، چیست؟

معافیت ۲۷ هزار میلیاردی ۲۰ شرکت پتروشیمی! با قید فوریت توضیح داده و شفاف کنید

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت چندثانیه، تاریخ انتشار:۲۳ شهریور ۱۴۰۲، کدخبر:---، www.chandsanieh.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین