پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۱۷۷
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۶
رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۱۴ با حمله موشکی به منزل محمد الضیف، فرمانده گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس که فرماندهی عملیات امروز را بر عهده دارد، همسر و دختر او را شهید کردند.حاج قاسم مدتی بعد از آن حمله در نامه‌ای به فرمانده گردان‌های قسام به او لقب «شهید زنده» می‌دهد و می‌نویسد:دفاع از فلسطین افتخاری برای ما محسوب می‌شود و از این وظیفه در مقابل متاع دنیا چشم‌پوشی نخواهیم کرد. دوستان فلسطین دوستان ما هستند و دشمنان فلسطین دشمنان ما هستند و این سیاست ما بوده و خواهد بود. پیروزی نزدیک است و با لطف پروردگار، صدای زنگ مرگ صهیونیست‌های تجاوزگر به صدا درآمده است.

شعارسال: رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۱۴ با حمله موشکی به منزل محمد ضیف که فرماندهی عملیات امروز را بر عهده داشت، همسر و دختر او را شهید کردند. سردار سلیمانی پس از آن حمله، در نامه‌ای به فرمانده گردان‌های قسام، او را فردی مقاوم و شجاع معرفی کرد و شهید زنده خواند. شبکه المیادین نامه‌ای که سردار قاسم سلیمانی قبل از شهادتش به محمد الضیف فرمانده گردان‌های قسام نوشته بود را چند سال پیش منتشر کرد؛ که متن آن امروز بعد از گذشت ۹ سال قابل تأمل و دست یافتنی است. پیش بینی‌های شهید سلیمانی در روزگار مبارزه و مقاومت حالا ثمر داده و به تحقق پیوسته است.

تحقق پیش بینی حاج قاسم در نامه به فرمانده عملیات طوفان الاقصی

در این نامه سردار سلیمانی خطاب به محمد الضیف نوشته است: همه مطمئن باشند که ایران فلسطین را هر اندازه که فشار‌ها بیشتر شود و تحریم‌ها تشدید شود، تنها نخواهد گذاشت. پیروزی نزدیک است و با لطف پروردگار، صدای زنگ مرگ صهیونیست‌های تجاوزگر به صدا درآمده است.

سردار شهید قاسم سلیمانی در نامه خود خطاب به فرمانده گردان‌های قسام، همچنین به اسماعیل هنیه درود و سلام فرستاده و از وی به عنوان مبارزی مقاوم یاد کرده بود؛ و نوشته است: دفاع از فلسطین افتخاری برای ما محسوب می‌شود و از این وظیفه در مقابل متاع دنیا چشم پوشی نخواهیم کرد. دوستان فلسطین دوستان ما هستند و دشمنان فلسطین دشمنان ما هستند و این سیاست ما بوده و خواهد بود.

شهید سلیمانی تاکید کرده است: دفاع از فلسطین مصداق دفاع از اسلام است و هر که ندای شما را بشنود و توجهی نکند، مسلمان نیست. فجر پیروزی به یاری پروردگار نزدیک خواهد بود. امیدواریم که خداوند به ما توفیق حضور در کنار شما را بدهد و ما را به آرزویمان؛ شهادت در راه فلسطین برساند.


تحقق پیش بینی حاج قاسم در نامه به فرمانده عملیات طوفان الاقصی

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 15مهر1402، کدخبر: 2967795،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین