پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۹۲۱۸۷
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
شرکت بیمه سرمد هم از آن شرکت های بیمه ای جذاب برای سوژه شدن توسط رسانه هاست. ماجرای حاشیه ای همکاری محدود پایگاه تحلیلی خبری شعار سال با این شرکت بیمه ای برای خودمان هم اسباب طنز شده است. باورتان می شود که طلبکار حساب های پارسال مان از این شرکت معظم هستیم؟! بماند که چطور دولا و پهنا با ما حساب شد و چند بار فاکتور دادیم برای یک طلب مشخص . واقعا مدیریت محترم عامل و هیات مدیره شرکت از روابط عمومی خود نمی پرسند که چکار دارید می کنید و چرا اجازه می دهید که رسانه ها بر عملکرد شرکت به راحتی خرده بگیرند؟ ما می گوییم اسباب طنز شده است و شما هم می شنوید، اما باید در بطن داستان باشید تا سیر بخندید. خبر می رسد که مجمع عمومی فوق‌العاده بیمه سرمد با افزایش سرمایه شرکت به ۱۰۰۰ میلیارد تومان موافقت کرده است. از سهامدار عمده این شرکت جناب ش می پرسیم که واقعا می داند در شرکت بیمه سرمد چه خبر است؟ بررسی عملکردها و شاخص های نظارتی برای طرح سوال از بیمه مرکزی و یا درخواست پیگیری از سازمان بازرسی ( از طریق بیمه مرکزی) ، بماند برای بعد . البته اگر اولویت کاری مان باشد.

شعار سال: مجمع عمومی فوق‌العاده بیمه سرمد با افزایش سرمایه شرکت به ۱۰۰۰ میلیارد تومان موافقت شد.

بیمه سرمد افزایش سرمایه داد، اما پول رسانه را نداد؟!

 

به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت برای تصمیم‌گیری درباره افزایش سرمایه با حضور ۶۹٫۹۱ درصد از صاحبان سهام، امروز برگزار شد.

در این مجمع که با حضور سهامداران، اعضای هیأت مدیره، نماینده بیمه مرکزی و سازمان فرابورس و حسابرس و بازرس قانونی برگزار شد، با توجه به مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، افزایش سرمایه شرکت از محل مطالبات و آورده‌های نقدی سهامداران، به تصویب سهامداران حاضر رسید.

بهشتی‌نژاد مدیرعامل شرکت بیمه سرمد در گزارش توجیهی خود به مجمع فوق‌العاده، هدف از افزایش سرمایه شرکت را ارتقاء شاخص‌های بیمه سرمد نزد بیمه مرکزی، افزایش سوددهی و تامین منافع سهامداران و ارتقاء نسبت توانگری شرکت عنوان کرد.

وی ادامه داد افزایش سرمایه بیمه سرمد با هدف اصلاح ساختار مالی شرکت و حفظ و ارتقاء قدرت رقابت شرکت انجام می‌شود.

در ادامه مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت بیمه سرمد گزارش حسابرس قانونی استماع شد و نمایندگان بیمه مرکزی، فرابورس و ناظر مجمع نکات خود را بیان کردند.

در پایان مجمع با افزایش سرمایه شرکت بیمه سرمد از مبلغ ۶.۷۶۱.۵۵۳.۰۶۲.۰۰۰ ریال به ۱۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از محل مطالبات و آورده‌های نقدی سهامداران موافقت نمودند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری خرد و کلان، تاریخ انتشار:۹ مهر ۱۴۰۲، کدخبر: ۱۸۲۰۴، khordokalan.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین