پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۸۵۳۸۰
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳
مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت بیمه سرمد برای تصمیم‌گیری درباره افزایش سرمایه با حضور بیش از ۷۸.۳۸ درصد از صاحبان سهام، ساعت ۱۴روز ۱۴آذر ۱۴۰۱برگزار شد. این مجمع با افزایش سرمایه بیمه سرمد از راه مازاد تجدید ارزیابی موافقت نموده و مقرر گردید که در سال 1402، افزایش سرمایه از محل آورده سهامداران صورت پذیرد. افزایش سرمایه بیمه سرمد با هدف اصلاح ساختار مالی شرکت صورت پذیرفته و از الزامات فعالیت جهشی این شرکت محسوب می شود.

شعار سال: به گزارش روابط‌عمومی بیمه سرمد، مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت بیمه سرمد برای تصمیم‌گیری درباره افزایش سرمایه با حضور بیش از ۷۸.۳۸ درصد از صاحبان سهام، ساعت ۱۴روز ۱۴آذر ۱۴۰۱ در محل ساختمان اصلی شرکت، به نشانی تهران، بلوار نلسون ماندلا، تقاطع خیابان اسفندیار، نبش خیابان آرش غربی، پلاک ۱۱۳، طبقه دوم برگزار شد.دستور جلسه مجمع نیز تصمیم‌گیری در خصوص افزایش سرمایه و سایر موارد در صلاحیت مجمع عمومی فوق‌العاده ، بوده است.

تصویب افزایش سرمایه ۱۹۶۱ میلیارد ریالی بیمه سرمد به موافقت سهامداران

در این مجمع که به ریاست امیرمهدی امینیان برگزار گردید، با توجه به مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۴.۸۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به ۶.۷۶۱.۵۵۳.۰۶۲.۰۰۰ ریال، از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها، به تصویب اکثریت سهامداران حاضر رسید. افزایش سرمایه ۱.۹۶۱.۵۵۳.۰۶۲.۰۰۰ ریالی بیمه سرمد با هدف اصلاح ساختار مالی شرکت به تایید سهامداران رسید تا بیمه سرمد سرمایه خود را به ۶.۷۶۱.۵۵۳.۰۶۲.۰۰۰ ریال افزایش دهد.

همچنین با تصویب سهامداران مقرر شد بیمه سرمد، مقدمات و تشریفات افزایش سرمایه را از محل آورده نقدی سهامداران، تا مبلغ ۱۰ هزار میلیارد ریال در سال ۱۴۰۲ در دستور کار خود قرار دهد.

لازم به توضیح است که در جریان برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت قادر بودند با توجه به اطلاع رسانی قبلی صورت پذیرفته، جلسه مجمع را به صورت زنده پخش از طریق لینک https://sarmadins.ir/majma و با وارد کردن کد ملی و شماره شناسنامه خود، مشاهده کنند.

در اول آذر ماه، روابط عمومی بیمه سرمد اقدام به انتشار خبر موافقت سازمان بورس برای افزایش سرمایه بیمه سرمد نمود. متن اطلاعیه سازمان بورس و اوراق بهادار که بر روی سامانه کدال منتشر شده، به این شرح بوده است: «در اجرای قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران (مصوب آذرماه ۱۳۸۴)، تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت بیمه سرمد (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقررات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخصات زیر و با رعایت قوانین و مقررات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.

*** سرمایه فعلی: ۴,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال

*** تعداد سهام قابل انتشار: ۱,۹۶۱,۵۵۳,۰۶۲ سهم

*** ارزش اسمی هر سهم: ۱,۰۰۰ ریال

*** مبلغ افزایش سرمایه: ۱,۹۶۱,۵۵۳,۰۶۲,۰۰۰ ریال

*** منبع تأمین افزایش سرمایه: ۱,۹۶۱,۵۵۳,۰۶۲,۰۰۰ ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها»

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از روابط عمومی بیمه سرمد

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین