بیمه سرمد، با طراحی و ارائه محصولات و خدمات نوین بیمهای، در نظر دارد عنوان نوآورترین شرکت بیمه کشور را به خود اختصاص دهد. این شرکت بر اساس رویکرد خود در بخش بیمهداری نوین، اقدام به طراحی بیمه مستمری و بیمه درمان انفرادی سرمد، به عنوان دو محصول در بخش بیمههای زندگی نموده که بهزودی به بیمهگذاران ارائه میشود.
شعار سال: شرکت بیمه سرمد با مدیریت جدید خود، تحول آفرینی در صنعت بیمه و اختصاص سهمی خاص از بازار بیمهای کشور را هدف گذاری نموده است. این شرکت با طراحی و ارائه محصولات و خدمات نوین بیمهای، در نظر دارد عنوان نوآورترین شرکت بیمه کشور را به خود اختصاص دهد. این شرکت بر اساس رویکرد خود در بخش بیمهداری نوین، اقدام به طراحی بیمه مستمری و بیمه درمان انفرادی سرمد، به عنوان دو محصول در بخش بیمههای زندگی نموده که بهزودی به بیمهگذاران ارائه میشود.

به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، در بخش بیمههای غیرزندگی نیز این شرکت با طراحی چند محصول جدید، سعی در تنوعبخشی به سبد محصولات بیمهای خود دارد. بیمه توشه بار، بیمه حوادث خانواده، بیمه مسئولیت مدنی مدیران هتلها و بیمه مسئولیت مدنی مدیران و هیات مدیره ساختمانهای مسکونی و تجاری از جمله محصولات جدید بیمه سرمد است که عملیاتی و به بیمهگذاران ارائه شده است.
بیمه سرمد همچنین، در راستای خلق محصولات نوآورانه در بخش بیمههای زندگی، جلساتی را به اساتید و مدرسان بینالمللی بیمه زندگی از جمله حسن جدیدی برگزار کرد که تا بتواند با تنوعبخشی به سبد محصولات خود، نوآورترین شرکت بیمه کشور را به خود اختصاص دهد.
لازم به توضیح است که با نگاهی گذرا به بیانیه ماموریت شرکت (بیمه سرمد در محیطی پویا، حرفهای و دانش بنیان، با شناسایی جنبههای پیدا و پنهان زندگی، بهترین راه حلهای بیمهای را ارائه میکند و در این مسیر، خود را مسئول امنیت مالی مشتریان میداند) و بیانیه چشم انداز (می خواهیم به برندی معتبر و قابل اعتماد تبدیل شویم، به گونهای که هر خانواده ایرانی در هر زمان، یک پوشش بیمهای از بیمه سرمد داشته باشد)، میتوان شاهد تجلی همگراییهای راهبردی و تمرکز ارادههای مدیریتی برای تحقق اهداف بود.
شعار سال با اندکی اضافات و تلخیص، برگرفته از روابط عمومی بیمه سرمد